Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 23:22 - Нова телевизия прави гаф в централните си новини на 06-05-2013, като публикува моя снимка от блога от 15-03-2011 без разрешение и като въвежда зрителите в заблу
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 9496 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 19.01.2017 18:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гафът на медията е и плачевен, и обиден и смехотворен. 
От години обикалям района на Белоградчик, оглеждам се навсякъде и забелязвам неща, които подбуждат ума да им потърси по-задълбочено обяснение. Вярно или не, това не е най-важното. В това занимание са вложени години усилия, името и авторитета, много лични средства. То е имало своята огромна цена и заслужава поне уважение.
От друга страна стои Законът за авторското право и сродните му права, според който публикацията вече поражда авторско право сама по себе си. По тази причина, а и по морално право, съм собственик на следната снимка:
http://kikowsky.blog.bg/photos/97628/original/%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%84%201/11.jpg
Направил съм я лично, при лично посещение, за което съм отделил време и усилия и съм се лишил например от възможността да изживея нещо друго. Тя е публикувана на 15-03-2011 година в този блог в съответната статия, както се вижда от предложената връзка.
Тази вечер, в централната новинарска емисия на Нова телевизия същата снимка се използва в техен материал за най-стария в света слънчев часовник от община Минерални бани.
Първо, Нова телевизия никога не ми е искала и не е получавала разрешение да използва мои материали. Второ, тази снимка се отнася за обект, който се намира на по-малко от километър над град Белоградчик, област Видин, а не в община Минерални бани. Нямам нищо против общината.
Разбираме, че това е много силно негативен акт, показващ безхаберие и липса на достоверност на предлаганата информация. Това е нехайно отношение спрямо богатствата и гражданите на Белоградчик. Това действие е обидно и за мен. На никого никога не съм отказвал ползването на материали от блога си, но тези хора дори не си направиха труд да попитат за разрешение. 
Звънях многократно на посочените телефони за обратна връзка, но не бях отразен. Написах и и-мейл, който беше прочетен, но без всякакъв отговор. Добре, не стига, че ме обидиха, като ме окрадоха и приписаха белоградчишко богатство на съвсем друго място, но не ми дават и възможност да се изкажа по въпроса. Мисля, че такова поведение е недопустимо.
Вие как мислите?
Ето и адреса на конкретния материал от тази вечер: 
http://novanews.bg/news/view/2013/05/06/49582/най-старият-слънчев-часовник-в-света-открит-в-българия 

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
13



1. evrazol - Мен ако питаш - не съди медията. З...
06.05.2013 23:35
Мен ако питаш - не съди медията. Заведи дело персонално към гл. редактор
цитирай
2. kikowsky - Още не мисля за съд. Ще почакам 1-2 ...
06.05.2013 23:36
Още не мисля за съд. Ще почакам 1-2 дни да видя ще отговорят ли и тогава ще видя какво ще правя. Но е много некоректно.
цитирай
3. mileidi46 - 0ооо...
06.05.2013 23:47
не оставяй нещата да се...,,разминат'',ами пиши и до господарите на ефира,най-много да се оправдаят с ,,екипа'' на Мая Вапцарова,,откривателката''на снимката ти..
Безобразие....не се отказвай...
Поздрави.
цитирай
4. ka4ak - Киро,бих се изкефил,че е станало на мойто!!!:)))
07.05.2013 00:04
МОРАЛНОТО УДОВОЛЕТВОРЕНИЕ,Е ПРЕКРАСЕН,МОМЕНТ!:)))
Никой,не може да ти го отеме!!!:)))
цитирай
5. mileidi46 - Интересно,тук са сменили снимката...
07.05.2013 00:07
http://goodnews.actualno.com/Otkriha-naj-starija-slynchev-chasovnik-v-sveta-kraj-Haskovo--news_423512.html
цитирай
6. evrazol - Ми използвай тази некоректност
07.05.2013 07:43
Ако не друго, поне могат да ти предоставят ефирно време, за да популяризираш наблюденията си. А че няма да отговорят е ясно. Всичко е толкова предсказуемо, че можем да бъдем изненадани само приятно.
цитирай
7. drakulla - Като не ти обръщат
07.05.2013 17:21
внимание, се обади на конкурентна телевизия. С кеф ще направят репортаж :)
цитирай
8. anonimen65 - ne e gafa na mediata,a na vaptsarova
10.05.2013 01:12
te niakoi ucheni po sveta otkrivat chrez interenet starini I nashata taka e napravila:)uporit si v turseneto ,a da namerish spravedlivostta triabva uporito datarsish
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571930
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031