Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2014 15:56 - Дълготраен лак за нокти - как? Само за жени.
Автор: morilina Категория: Хоби   
Прочетен: 4407 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.05.2014 15:58


Намрих начин как лакът за нокти да си стои на мястото двойно повече от това до момента :)
Работя като барман-сервитьор в ресторант. Като сервитьор е хубаво ръцете ми да са добре поддържани и ноктите ми да са лакирани и т.н, обаче с работата ми като барман няма начин лакът ми да се задържа дълго.
Скъпите лакове не подействаха,  а не ми се щеше да ходя на всеки две седмици на маникюрист за да ми слага гел лак ...
Така е експериментирах и стигнах до следното нещо-
знаете как маникюристката изпилява ноктите преди ноктопластиката, това се прави за да може по-лесно да залепне изкуствения нокът- т.е на грапава повърхност се задържа повече време лепилото. По логиката, че лакът има подобен ефект стигнах до извода, че ако преди да си лакирам ноктите , изпиля леко с пила плочките, то лакът ще залепне по-добре и няма да се олющи на втория ден.
И така изпробвах го и стана!
1- изпилих плочките си
2 - с лакочистител ги минах за дасе обере праха и за да се изсуши нокътя от излишни мазнини.
3- лакирах ноктите си с основа за лак
4- сложих декорации
5- довърших с топ лак
И сега след 4 дни снимам резултата (както казах преди- след ден и половина два трябваше да хващам лакочистителя, сега вече 4 дни си стоя с перфектен лак.) Хубавото е, че в този случай всеки лак върши работа не е нужно да давате пари за лакове по 15 лв. , които в крайна сметка не променят нищо :)
НЕ ВИ КАРАМ ДА ГО ПРОБВАТЕ, КОГАТО ТЪРСИХ РЕШЕНИЕ ЗА СЕБЕ СИ СЕ РАЗРОВИХ В ДОСТА ФОРУМИ,НО БЕЗ РЕЗУЛТАТ...
НО ТОВА ПОМОГНА


image

image

image





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morilina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56900
Постинги: 35
Коментари: 12
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930