Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2010 19:08 - "Боговете" сигурно са полудели - Неплатилите осигуровки остават без документи за самоличност
Автор: borsi Категория: Новини   
Прочетен: 26303 Коментари: 52 Гласове:
21

Последна промяна: 14.09.2010 19:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Винаги съм смятал, че  политиците в България въобще не живеят на тази планета, а някъде на Марс

image


Ето и новия бисер:

Който не си е платил здравните или пенсионните осигуровки, няма да получава лична карта, задграничен паспорт и шофьорска книжка


Тази идея се обсъжда от управляващите, за да бъдат принудени хората да се осигуряват. Това съобщи председателят на парламентарната здравна комисия Десислава Атанасова, цитирана от вестник "Монитор".

Миналата седмица министърът на здравеопазването проф Анна-Мария Борисоваа заяви, че ще иска законова поправка, която да санкционира тези, които не плащат здравни осигуровки. Премиерът Бойко Борисов пък се възмути, че 1,7 милиона българи не се съобразяват с това си задължение, а очакват европейско ниво на здравеопазването. 
Вчера министър-председателят не отрече и възможността неплащането на осигуровките да бъде криминализирано. 
Атанасова пък поясни, че при всички случаи рестриктивните мерки срещу длъжниците, включително евентуалното криминализиране, трябва да важат в пакет както за здравното, така и за социалното осигуряване. 
По думите на депутатката от ГЕРБ промяната, която може да лиши гражданите от възможността да се сдобият с лични документи, дори е позакъсняла, тъй като е трябвало да предшества масовата подмяна с новите паспорти и карти, която все още протича. Въпреки това, който не се осигурява, няма да може да подмени старите си документи, когато изтече срокът им на валидност. 

Десислава Атанасова заяви още, че дори се обмисля гражданите и работодателите да бъдат лишени от всички държавни услуги, в случай че дължат пари за осигуровки. Така например неосигурените нямало да могат да кандидатстват за обществени поръчки ако не докажат, че не дължат пари за данъци и осигуровки включително. 

image

Източник: http://dnes.dir.bg/news/zdravni-osigurovci-novi-dokumenti-samolichnost-desislava-atanasova-7081111


Интересно  Атанасова дали смята, че като ги лишат от всякакъв вид държавни услуги, ще ги лиши и от "правото" им при покупка на каква да е стока да не плащат и данък ДДС 20 %, други данъци, такси, акцизи и т.н. който отиват за изхранване на височайшия и задник :))

image

Средновековна гравюра - Крепостни плащат данъци на сеньорите си

Още по-интересно покрай тия изцепки e, че нейна светлост Деска Атанасова била юрист по образование, нещо изумително (щом е била юрисконсулт?!!) до колкото съдим от биографията и :)))  - "Любовници напират за парламента": http://www.politika.bg/article?id=13191

 
И да си дойдем на думата ето каква е целта на всичко;

Какво ще се краде още в България - Човекът със жилище, заплаха за властта:   http://borsi.blog.bg/politika/2010/01/16/kakvo-shte-se-krade-oshte-v-bylgariia-chovekyt-sys-jilishte-.473705



image

FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ 






Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !!!!
14.09.2010 19:49
Vsi4ko vurvi po plan!!
Sledvat se instrukziite striktno!!!
Tiq sa za razstrel..
цитирай
2. анонимен - Според закона личните документи на ...
14.09.2010 20:11
Според закона личните документи на всеки български гражданин принадлежат на държавата, така че би трябвало тя да си поеме разходите. А и като се замисля в В BG вече е въпрос на оцеляване и като се замисля - мога да оцелея и без услугите на Държавата.
Свободата ни я отнемат всеки ден по малко и от нея не е останало много, така че това с криминализирането не минава.
Въобще имаме сметка за държавата да не съществуваме /примерно с издаване на фалшиви смъртни актове/ .
цитирай
3. injir - Изобщо - мъртви души - приживе. . .
14.09.2010 21:20
Изобщо - мъртви души - приживе...
цитирай
4. rakurs - твърд убивал,мек свивал се.
14.09.2010 22:49
господата не искат здравните осигуровки да се внасят предварително а месец за месец та да се дава по 3,50 лв. на СИ банк.
цитирай
5. borsi - Vsi4ko vurvi po plan!! Sledvat se ...
14.09.2010 23:54
анонимен написа:
Vsi4ko vurvi po plan!!
Sledvat se instrukziite striktno!!!
Tiq sa za razstrel..


Също не смятам, че нещата са съвсем случайни. Дебилите на власт или в държавния апарат нямат чет е ясно, но нито Бойко нито някой хора покрай него са глупави, а щом не спират тия малоумия, а дори ги поощряват то е ясно за какво става дума.
цитирай
6. анонимен - Преди малко се договорих с Луци да ме ...
14.09.2010 23:55
Преди малко се договорих с Луци да ме пусне за малко, че ме осведомиха още лани : " Твоя пазач и ученик Бойко ти е седнал на столето." Та му мрънкям от тогава на шефа: "Пущи ме да го видя справя ли се или не момчето." Е, пусна ме и както е казал един там римлянин: "Дойдох, видех и... останах доволен. Ха - ха - ха!" Сега остава да отвори, тоя моя ученик и лагерите и ще стане досущ, като по мое време. Сполай ви и със здраве! Ха - ха - ха! Сега бързам да нося хабер доле, че си имат конкуренция и изостават.
Вечно ваш Т. Х. Ж.

П.П. Предайте му на ББ от мен: " Продължавай тъй и ще водиш това стадо още 33г., както искаш, докато не го ликвидираш най - сетне до последната глава. Ха - ха -ха! Успех!"
цитирай
7. borsi - Издаване на лична карта в Гърция струва - 0,15 евро, в България - 20 лв.
14.09.2010 23:58
анонимен написа:
....


За самите документи:

Издаване на лична карта в Гърция струва - 0,15 евро, в България - 20 лв.
цитирай
8. borsi - Изобщо - мъртви души - приживе. . . ...
15.09.2010 00:03
injir написа:
Изобщо - мъртви души - приживе...

Всички наши политици водят за мъртви души третото съсловие, но помня как се бяха н.....и от страх в 1997, 16 март 2001 и 14 януари 2009.
Мъртвите понякога изненадващо зомбясват.
цитирай
9. borsi - Познай, ако банката фалира и не може да си изтеглиш заплата, след колко време от "Фонд за гарантиране на влоговете в банките" ще ти изплатят парите
15.09.2010 00:04
rakurs написа:
....

"Всички заплати в страната трябва да се плащат по банков път, предвижда законът за ограничаване на кешовите плащания, който бе одобрен от правителството" - http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=604204

Познай, ако банката фалира и не може да си изтеглиш заплата, след колко време от "Фонд за гарантиране на влоговете в банките" ще ти изплатят парите. До тогава ще караш на заеми от приятели, от друга банка (да се набуташ ху-убаво :)), или от въздух. Ако вземеш, че умреш от глад твой си проблем. Както ми казва не един член на управляващата сега партия - "Ако не те кефи тук изнасяй се за чужбина!", нещо което членове на всяка управлявала преди тях партия са ми казвали, което ме навежда на мисълта, че всички са си един и същи само си сменят името :)))
цитирай
10. mileidi46 - Ne znam za6to sum ,,anonimna'',kogato pisax,izlezna nika mi,
15.09.2010 02:25
borsi написа:
анонимен написа:
Vsi4ko vurvi po plan!!
Sledvat se instrukziite striktno!!!
Tiq sa za razstrel..


Също не смятам, че нещата са съвсем случайни. Дебилите на власт или в държавния апарат нямат чет е ясно, но нито Бойко нито някой хора покрай него са глупави, а щом не спират тия малоумия, а дори ги поощряват то е ясно за какво става дума.

i nqkolko puti vlizax pri teb..be6e nared,pi6e6e si moqt nik..sega sum anonimna...
Kartinkata e qsna...
skoro 6te slagat i 4ipove..vsi4ko e zaplanuvano,kolkoto i naludni4avo da zvu4i...
цитирай
11. borsi - . . . Вече не им се чудя на нищо, но може ...
15.09.2010 02:35
mileidi46 написа:
...

Вече не им се чудя на нищо, но може би смятат българина за идиот, защото с всичко е съгласен и вече не им пука, каквото искат, правят го понеже няма съпротива.

цитирай
12. анонимен - Някой знае ли, дали в лудниците е ...
15.09.2010 06:41
Някой знае ли, дали в лудниците е по-нормално?
цитирай
13. penchoan - Скоро ще трябва целия български ...
15.09.2010 09:41
Скоро ще трябва целия български народ да се криминализира, а гербаджиите да се скрият от народната любов с решетки.
цитирай
14. pilat - Накъде е тръгнала властта
15.09.2010 09:58
анонимен написа:
Някой знае ли, дали в лудниците е по-нормално?

Постараха се да ги затворят, сакън да не се види нарастващият брой на лудите, пък и да си спестят някой лев от издръжката им. Тенденцията е към обезлюдяване на малките градове- тук няма хдостатъчо хора- затваряме болници, спираме директни превози и така нататък.
Извода от посочената статия "Какво ще се краде още в България - Човекът със жилище, заплаха за властта:" обяснява достатъчно.
цитирай
15. анонимен - Бай Мангал от бл.20 в Ямбол
15.09.2010 10:29
Нас тоя закон не ни лови. От утре сме парижани.
цитирай
16. despinida - Хахаха, това с издаването ПОД УСЛОВИЕ, на лични документи, е ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННО
15.09.2010 10:59
Обаче, кой да ти чете Конституцията, разни Решения от заседания при закрити врати, случили се между оплетени в интимни и секакви други връзки, хора...са далеч по - приложими и популярни в СРАНАТА на РъБъ :)))
цитирай
17. borsi - . . . . Тебе ще те трия, защото не съм ...
15.09.2010 11:00
16. анонимен написа:
....


Тебе ще те трия, защото не съм демократ :)

цитирай
18. borsi - . . Точно това ме учуди, но то ум патки ...
15.09.2010 11:02
despinida написа:
..

Точно това ме учуди, но то ум патки пасе :)))
цитирай
19. rpatel - Абе, нека ме лишат, ама тогава да ...
15.09.2010 11:06
Абе, нека ме лишат, ама тогава да видим как ще ме накарат да плащам танъци и такси, след като формално няма да съществувам! :-))
цитирай
20. анонимен - трий трий ;) тук можеш да триеш ...
15.09.2010 11:08
трий трий
;)
тук можеш да триеш всеки с противното мнение.
но на изборите ви бихме шута, на следващите пак ще ядете хурката
ади трий
цитирай
21. анонимен - Не искаш данъци да плащаш, не искаш ...
15.09.2010 11:25
Не искаш данъци да плащаш, не искаш осигуровки да плащаш
искаш да те лекуват безплатно, искаш помощи, искаш пенсия, искаш детска градина за детето, искаш образование, искаш полиция да те пази, искаш пожарна да те гаси...
не искаш нищо да плащаш, искаш някой балам да плаща
щото ти си тарикат
тарикатите не плащат, само получават
А МОГА ЛИ ДА ТИ ГО НАЧУКАМ НА ТАРИКАТЛЪКА А ?
цитирай
22. borsi - трий трий ;) тук можеш да триеш ...
15.09.2010 11:26
анонимен написа:
трий трий
;)
тук можеш да триеш всеки с противното мнение.
но на изборите ви бихме шута, на следващите пак ще ядете хурката
ади трий


На кого си бил шута, като съм гласувал за вас?! :) Това ти мнение вече ще го оставя. Няма ли да кажеш и, че съм комунист, или от ДПС (като вашия сегашен министър на земеделието ;))
"Пременил се Илия, пак в тия" е и вашата партия като всички в българската политика.
Ако си чел назад из блога ми, или поне малко си бе дал труд да ме проучиш, щеше да видиш, че каквото съм казал за вас съм го казвал и за ония който уж сменихте, а назначавате на работа в кабинета си и по държавния апарат. Само, че такъв отбор юнаци сте се събрали, че зорлем приятелите си от ден на ден обръщате на врагове.
цитирай
23. liliyanaandreeva - Не виждате ли, че това е лишаване от граждански права на неудобни личности чрез
15.09.2010 11:28
икономически и административни мерки ?
цитирай
24. borsi - . . . Ако платиш парите които са пл...
15.09.2010 11:30
анонимен написа:
...

Ако платиш парите които са платени покрай заболяванията на баща ми, майка ми, бабата на жена ми, може и да се съглася с теб. Защото уж нали за това са тия данъци, осигуровки, ДДС, акцизи, такси и т.н.?
Но вие чиновниците само лапате и нищо не пускате обратно. Впрочем, коя бе предната ти партия на теб? ДПС, БСП или друга?
цитирай
25. borsi - икономически и административни ...
15.09.2010 11:34
liliyanaandreeva написа:
икономически и административни мерки ?


Според мен целта е толкова да натоварят с разходи хората, че една огромна група от тях няма да удържат, ще потънат в задължения и жилищата им ще идат в "свой хора" на безценица. Днес казаха че от догодина или от 2012 качват и данък смет, задължително и то не от общините, а от правителството.
Тези неща не са случайни. Искат да откраднат и последното което е останало на българина, жилището, защото стотици хиляди хора с жилища, но с ниски доходи.
Тези удари са срещу тях. Нищо в тази страна от 21 години не се прави случайно.
цитирай
26. bayhuy - Следващата законодателна мярка е ...
15.09.2010 11:58
Следващата законодателна мярка е "Авансово плащане на екотакса за разлагане". Има логика: така или иначе всички ще умрем, и ще трябва да ни погребат, а после и ще се разложим (някои де, без божествения Боко),при което ще отделим фосфор от костите и др. хим. елементи в околната среда, като я замърсим .
В тия трудни, кризисни времена, не е ли по-добре да платим на държавата още сега, и да сме спокойни след смъртта?
цитирай
27. haralanov - Неспасяемо е...
15.09.2010 12:13
Вече не познавам човек,който да не е отвратен(по една или друга причина) от собствената си държава.Хубаво е сигурно да се осигуряваш но срещу това какво получаваш?Висока пенсия за старини ли?Добро образование за децата ти ли?Гладко асфалтирани пътища ли?
цитирай
28. lubara - Голяма глупост!
15.09.2010 12:18
Голяма глупост!
цитирай
29. анонимен - А поне един от тях сети ли се да запита ...
15.09.2010 12:32
А поне един от тях сети ли се да запита - "Абе тия защо не си плащат осигуровките?"
Въпроса не е в това да се премахнат симптомите, а причините!
цитирай
30. panazea - Много ги е яд , че все още мърдаме и
15.09.2010 13:03
че имаме жилища! Искат всички да ни направят просяци. Ама нЕма да стане. Щото българинът е инат , ще УМРе , ама нема да го продаде имотът !
Ето там ги стиска чепикът. Защо още сме живи?
А иначи , това са издънки. Противоконституционно е ! И в Европата ще им се изсмеят . Защото и оти.
Но Бог ВИДИ !
И ще помете цялата тази върхушка !
цитирай
31. mikino - че имаме жилища! Искат всички да ни ...
15.09.2010 13:23
panazea написа:
че имаме жилища! Искат всички да ни направят просяци. Ама нЕма да стане. Щото българинът е инат , ще УМРе , ама нема да го продаде имотът !
Ето там ги стиска чепикът. Защо още сме живи?
А иначи , това са издънки. Противоконституционно е ! И в Европата ще им се изсмеят . Защото и оти.
Но Бог ВИДИ !
И ще помете цялата тази върхушка !

Ами Европа отдавна не ни обича, ама си трайкат нашите. Пък и ние не пасем патки все пак! Само да не ги стисне чепика от към задната страна, защото усещам как много скоро на хората ще им писне да ги разиграват. Ами се надявам, че тези, които разбират какво се случва да стават повече с всеки изминаващ ден!
цитирай
32. анонимен - Идеално Да не съществувам за дър...
15.09.2010 13:35
Идеално Да не съществувам за държавата Да съм ничий гражданин Най-накрая ще съм свободна просто да бродя наоколо А това да го криминализират и да стана престъпник е най-доброто решение - аз и убииците на едно ниво пред държавата
цитирай
33. karambol5 - И какво правим с всички, които вече ...
15.09.2010 13:40
И какво правим с всички ,които вече имат лични документи ?
Бахти тъпотиите !
цитирай
34. анонимен - Ne e vajno,4e nie tuk si 4e6eme ezizite...
15.09.2010 13:51
Vajno e.kogato se glasuva,naroda da e pred parlamenta...Da vika i da kre6ti,da im pokazva,4e e jiv i 4e razbira pravata si,4e durji na tqx...4e e gotov da se bori...
Koi po dqvolite v Evropa mu puka za nas,kato navsqkude ima su6tite problemi...Ima gi i tuk,v Italiq..no ne e to4no po tozi na4in..
Koi 4akame da doide da se bori vmesto nas???Da li amerikanzite? Rusnazite?Gurzite?
te ni gledat i ni se 4udqt..na ov4edu6ieto...
цитирай
35. анонимен - Ами добре де Тогава ние да се борим От ...
15.09.2010 14:00
Ами добре де Тогава ние да се борим От каде и с какво предлагаш да започнем
цитирай
36. didslpole - Няма
15.09.2010 16:00
да си сложат този таралеж в гащите. Подобна класова дискриминация е немислима, защото без документ за самоличност, човек се лишава от много граждански права.

цитирай
37. djud - "Vajno e.kogato se glasuva"
15.09.2010 16:11
Да, обаче вече няма да се гласува. Нали хората няма да имат лични карти и документи ! Кой тогава ще ги избира тези на следващите избори ?????
цитирай
38. gothic - Ще дойде времето и на Боко. Гледам, ...
15.09.2010 16:19
Ще дойде времето и на Боко. Гледам, гърбеца му е бая широк.....
цитирай
39. borsi - Взеха на Доган, Румен Овчаров, Мургина парите, вкараха ги в затвора....
15.09.2010 16:30
Взеха на Доган, Румен Овчаров, Мургина парите, вкараха ги в затвора, накараха всички цигани да плащат данъци, да си узаконят къщите, накъсаха циганските фирми от ревизии, медицинската и енергийна мафия ги разбиха тотално, сега опряха до населението по панелките, закъсалите бабички с по една пенсия и безработните, с по 2 деца и с по 150-200 лева за ток или парно.
Любовницата на Дянков с която бе врата до врата, се чува я уредили с 8000 лева заплата плюс бонуси, коли, апартамент, та са им нужни пари ;) Като нея има хиляди и от двата пола, всички трябва да се уредят.
цитирай
40. bizcocho - Не, не са от Марс. Там не биха ги тъ...
15.09.2010 16:55
Не, не са от Марс.Там не биха ги търпели!Години наред живях в стрес, вече живея в нормална държава, но като чета за бг/ а и преди 10 месеца бях за 40 дни до бг, които ще ми държат влага за поне 7-8 години напред да не стъпвам там/ ме втриса. Жална им майка на хората, които се задържат там и пълнят доколкото е по силите им джобовете на всички кретени, които успяват да се докопат до властта. Не казвам партии, а кретени!
цитирай
41. apollon - това е нарушение на гражданските ...
15.09.2010 18:13
това е нарушение на гражданските права - всеки гражданин има право да не плаща в качеството на клиент, недоволен от обслужването на държавата :)
нещо повече - държавата разделя гражданите на тъмни и светли и създава белези за класово неравенство, делейки хората на имащи и нямащи пари.
цитирай
42. semtomovi - Тия в София луди ли са?
15.09.2010 19:05
Ако им вляза в системата в БГ - веднага ми спират всички помощи в Швеция.
Значи, ме принуждават да остана без лична карта и паспорт! Значи ПЪДЯТ ОЩЕ българи с тоя закон, които са и потенциално навити да се върнат - и тях ги пъдят.

Това е и ПОРЕДНАТА НОЖИЦА ПРОТИВ БЪЛГ. ЕМИГРАНТИ! НАТИРИХА ги всичките! СРАМОТА!
"Бравос!"
цитирай
43. borsi - ___ Дано греша, но за мен опита ...
15.09.2010 19:39
rakurs написа:
___

Дано греша, но за мен опита всички средства за заплати (сякаш са пари от наркотици) да се насочват към банките и то насила, ме навеждат на подозрения, че с банките нещо не е наред (дано не съм прав), щом правителството ще кара със закон всички граждани да държат парите си в банки, да им плащат такси за обслужване на сметки и комисиони. Ако това е вярно, то говори лошо за реалното състояние на нещата и дано греша, а причината да се карат да внася цялото население данъци и на банките е някаква друга, която няма нищо общо с техните печалби, а те са само случаен страничен фактор.
цитирай
44. semtomovi - 44
16.09.2010 02:38
borsi написа:
rakurs написа:
___

Дано греша, но за мен опита всички средства за заплати (сякаш са пари от наркотици) да се насочват към банките и то насила, ме навеждат на подозрения, че с банките нещо не е наред (дано не съм прав), щом правителството ще кара със закон всички граждани да държат парите си в банки,


Цветелинчето Бойко Борисова не беше ли БАНКИР?
цитирай
45. penchoan - Само болни мозъци могат да измислят ...
16.09.2010 08:11
Само болни мозъци могат да измислят такива откачени идеи. Това правителство става все по-опасно за България.
цитирай
46. panazea - Аз само чакам
16.09.2010 16:45
какви още уйдурми ще измислят.
Щото те са гениални в своята глупост.
И после в Стразбург съдят държавата България за поредния гаф с нейните закони.
Няма ли един юрист да им обясни , че така НЕ МОЖЕ!
цитирай
47. borsi - . . . Ами смешното е, че те са юристи. ...
16.09.2010 16:51
panazea написа:
...
Ами смешното е, че те са юристи. Тази Десислава е била "юристконсулт", значи е "учила право", уж.
;)
цитирай
48. анонимен - Вижте, дайте да се изясним! Първо ...
16.09.2010 19:24
Вижте, дайте да се изясним! Първо българинът иска "здрава ръка", после пък била много силна. Иска държавата да му образова децата, да го лекува, да му "даде работа" /тя де, държавата, не "алчният частник"/, да се грижи за него от раждането да смъртта, а после пък защо ни превръщала в нейни роби. Иска големи "социални" придобивки, а после - данъците били високи.Докато хората са НЕПОСЛЕДОВАТЛНИ и ПРОТИВОРЕЧИВИ в мислите и действията си, ще получават това, което са си поръчали.
цитирай
49. анонимен - За анонимен 49 и тия като него. Бъ...
16.09.2010 20:27
За анонимен 49 и тия като него.

Българите искат здрава ръка за Мургина и Доган и гласуваха за съвсем друга политика и обещания !

Тия съвсем изтрещяха като се видяха с малко власт.
цитирай
50. анонимен - открий разликите
16.09.2010 22:00
Горко на народ, който се облича
с дреха, неизтъкана от него, яде хляб, непожънат от него, и пие вино,
неизцедено от неговата собствена преса.Горко на народ, който издига глас само когато крачи в погребална процесия.
Горко на народ,който се гордее само с руините си и се съпротивява само когато вратът му е поставен между меча и дръвника.
Горко на народ, чиито държавници са лисици, философите му са фокусници, а изкуството му е изкуство на кърпежа и подражанието.
Горко на народ, който посреща своя нов водач с фанфари, а го изпраща с пищялки, само за да посрещне друг отново с фанфари.
Горко на народ, чиито мъдреци са онемели с годините, а силните му мъже са още в люлката.
Горко на народ, разделен на части, всяка от които си въобразява, че е народ.

цитирай
51. анонимен - ubida
19.09.2010 00:11
ot kade shte se plashtat tia osigurovki, kogato horata ne rabotyat, kakva e tazi glupost, koito nesi plashta osigurovkite shte se lishava ot lichni dokumenti . Sigurno svarshiha parite v darjavnata hazna, zatova karat horata da si smenyat dokumentite za da pe4eli darjavata pari bivali takova neshto. Ako prodalajava taka tazi bg darjava nikoi nyama da ostane tam. Lichno az nyama da se varna v bg . Ne samo az mislya taka, povecheto ot horata sa v moeto mnenie
цитирай
52. cwetomira - Тия са луди!!! Аз като плащам що ми ...
20.09.2010 16:57
Тия са луди!!! Аз като плащам що ми искат пари за такси и всякакви други глупости изследваня и т.н. НАЛИ ПЛАЩАМ.... ако така или иначе ще си плащам няма да им давам нищо. Или да я направят изцяло платена здравната помощ и да има болници с ниски и високи цени или изцяло безплатна. Тия глупости техните да ги видим!!! Белите страни имат карта с индивидуална партида и всичките ми осигуровки си остават за мен + се онаследяват. Ако нямам осигуровки отивам в черната болница и чакам социалните да платят нещо за помощ тва онова чакам много и така нататък ... Крайно време е изрядните платци да получат отношението което заслужават. Тяхното велико здравеопазване е една система за крадене ... Защо трябва личния да ми пише че имам кучешка тения че да може да ме прегледа вирусолог???? Личния да не да разбира на тении ??? Просто трябва да ме прати на вирусолог дет да прецени какво ми е ... И после с тия лични електронни здравни картони КОГА ще ги въведат най-накрая и няма ли да се създаде супер грешно впечатление за състоянието на пациента, на който му пишат че имазаразен кърлеж само щот няма пътека да го прегледа инфекционист за необяснена и висока температура???
Глупости на търкала
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 5985738
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031