Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
14.11.2011 01:55 -
Смъртта на медиите
Автор: borsi
Категория: Новини
Прочетен: 1753 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.12.2011 16:17
Прочетен: 1753 Коментари: 0 Гласове:
6
Последна промяна: 03.12.2011 16:17
Смъртта на медиите
Обявите във вестниците през първото тримесечие на 2011 г. са се свили с 28,3%, от времето на същото тримесечие в 2007 г. В момента приходите са със милиарди долари (около 30) по-малко, отколкото по време на краха през 1987 г. И това са същите долари обезцени значително през годините от 1987 г., до 2011 г.
Продажбите на печатна реклама са намалели с 29,7%
В някой издания обявите са със спад 42,3%
Рекламите за недвижими имоти са надолу с 45,6%
Авто-рекламите са с 43,4% спад
Продажбите на печатни издания са със спад 23,7%
Това е най-лошия спад в историята на печатните издания, а негативната вълна тепърва започва.
Горе са данните от САЩ, а как стоят те у нас?
Едва ли по-различно, въпреки желанието на някой медии и политици да яхнат и мрежата, това от ден на ден ще им струва все по-скъпо, а изпълнението на тази задача все по-трудно.
Телевизионната мрежа ще последва вестници в канала
Търговската телевизията, като ние я знаем, ще умре, заменена от потребители, избрали от менюто, това което те искат да видят, от когото искат да видят и когато искат да видят. Вероятно е в следващите години да се появят малки и не-контролирани от властите Интернет телевизии, напълно независими от лицензионните режими налагани от политиците, за да се запази статуквото.
Да се спрат предаванията им ще бъде все по невъзможно, от което контрола над информацията ще бъде все по труден, а приходите от реклами за конвенционалните телевизии все по-оскъдни. Ерата на телевизията, където някакъв човек в ТВ мрежата си мисли, че знае в какво е редно да знаете, какви данни да излязат пред публиката и какво искате да гледате, ще си отиде завинаги. Покачването на акциите на някой медийни компании, което вероятно предстои, ще е само лебедова песен или опит на собствениците им да се отърват на по-високи цени от това което притежават.
Радиото, като средство за информация, контрол над общественото мнение и като източник на реклама е показателно какво ще се случи и с останалите медии.
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
Обявите във вестниците през първото тримесечие на 2011 г. са се свили с 28,3%, от времето на същото тримесечие в 2007 г. В момента приходите са със милиарди долари (около 30) по-малко, отколкото по време на краха през 1987 г. И това са същите долари обезцени значително през годините от 1987 г., до 2011 г.
Продажбите на печатна реклама са намалели с 29,7%
В някой издания обявите са със спад 42,3%
Рекламите за недвижими имоти са надолу с 45,6%
Авто-рекламите са с 43,4% спад
Продажбите на печатни издания са със спад 23,7%
Това е най-лошия спад в историята на печатните издания, а негативната вълна тепърва започва.
Горе са данните от САЩ, а как стоят те у нас?
Едва ли по-различно, въпреки желанието на някой медии и политици да яхнат и мрежата, това от ден на ден ще им струва все по-скъпо, а изпълнението на тази задача все по-трудно.
Телевизионната мрежа ще последва вестници в канала
Търговската телевизията, като ние я знаем, ще умре, заменена от потребители, избрали от менюто, това което те искат да видят, от когото искат да видят и когато искат да видят. Вероятно е в следващите години да се появят малки и не-контролирани от властите Интернет телевизии, напълно независими от лицензионните режими налагани от политиците, за да се запази статуквото.
Да се спрат предаванията им ще бъде все по невъзможно, от което контрола над информацията ще бъде все по труден, а приходите от реклами за конвенционалните телевизии все по-оскъдни. Ерата на телевизията, където някакъв човек в ТВ мрежата си мисли, че знае в какво е редно да знаете, какви данни да излязат пред публиката и какво искате да гледате, ще си отиде завинаги. Покачването на акциите на някой медийни компании, което вероятно предстои, ще е само лебедова песен или опит на собствениците им да се отърват на по-високи цени от това което притежават.
Радиото, като средство за информация, контрол над общественото мнение и като източник на реклама е показателно какво ще се случи и с останалите медии.
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене