Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Постинг
22.01.2013 13:54 -
Кой и защо спъва бизнеса в България
Автор: borsi
Категория: Новини
Прочетен: 6394 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 22.01.2013 14:59
Прочетен: 6394 Коментари: 2 Гласове:
14
Последна промяна: 22.01.2013 14:59
Кой и защо спъва бизнеса в България
Анти-икономическата логика на властта, лишаваща населението от работни места, инвестиции и приходи на пари са непонятни дори, ако са действия на луди! Те поне ако си пият хапчетата не са опасни! Не веднъж съм задавал въпроса, защо продажбата на автомобил на чужденец физическо в България е невъзможна? Що за логика? Ние внасяме автомобили от чужбина, но не бива да ги продаваме на чужденци!
Тази кола от "Автосалон София" е забранена за чужденци! Дори Путин и емирът на Абу Даби не биха могли да си я купят, освен ако не регистрират фирми - Влади́мир Влади́мирович Пу́тин ЕТ, Халифа ибн Зайед ал-Нахаян ЕООД, не използват някаква друга юридическа, измамна, или кой знае каква схема
Ако логиката на икономическото ни министерство е такава, то се радвам, че не произвеждаме коли, освен опитите в Ловеч на които стискам палци, че тогава вероятно някой идиот горе ще забрани употребата им и от български граждани! В същото време, безработицата стига вече безпрецедентни в историята ни размери, а повечето бизнеси се задъхват от липса на пари. Вместо държавата да се погрижи, оборота с тази стока да се завърти по-бързо, тя нарочно спира продажбите на нови и втора употреба коли! Подобна идиотщина няма не само в ЕС, но и в цял свят. Дори талибаните в Афганистан не забраниха автомобила за някой заблуден пакистански гражданин решил да сменя калашници за кола. Вместо да продаваме автомобили на руски, английски и други граждани, много от които са си купили имот в страната, ние ги караме да правят какви ли не юридически трикове, да влизат в разходи и в дебрите на българското законодателство за да могат да се придвижат. Ако някой от икономическото министерство ми обясни защо съществува тази забрана, ще съм дълбоко благодарен да чуя логиката, законспирирана в забраната през миналата година да продадем 5 000 – 10 000 автомобила повече. България е на чудесно географско място за продажба на нови и втора употреба автомобили, ако държавата не пречеше.
Кой пречи на правенето на пари в страната?
Както за страната, така и за износ. Бизнес който може да носи милиони Евро всяка година. Само руските граждани придобили имот в България са около 300 000. Дори 2% от тия инвеститори да си бяха купили кола, това прави 6 000 бройки. Те обаче не могат да го сторят, въпреки, че огромна част от тях, особено тези които изкарват повече време в страната желаят. Някой горе във властта е решил е да забрани това! Кой? Не зная, а досега нито един журналист, дори от така наречените бизнес медии не е задал този толкова естествен въпрос. “Защо бе палачори, забранявате бизнеса и кой от вас измисли тази глупост?”
Една проста сметка:
Да приемем, че през миналата година сме продали на чуждите граждани в страната или минаващи през нея, само мизерната бройка от само 5 000 автомобила. От чисто нови, скъпи возила излизащо от магазина, до таралясници пета употреба на цената на една почивка в Боровец или Банско и при средна цена от 10 000 лв. за автомобил. Приходите за бизнеса само с коли щяха да са 50 000 000 лв. (петдесет милиона). Освен тях, пари щяха да печелят застрахователи, автосервизи, търговци на авточасти, производители и търговци на аларми, самият държавен бюджет - под формата на пътен данък, акцизи върху горивата ДДС и т.н. Приходи за години напред и сигурни като изгрева. Държавата обаче не го прави, пречи и на гражданите да го правят, защото някой от нейните представители е забранил това.
Компании почнали от гаражи и апартаменти - Защо безработицата в България рекордно расте
Междуфирмената задлъжнялост в България - Има ли лесно и евтино решение?
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
Анти-икономическата логика на властта, лишаваща населението от работни места, инвестиции и приходи на пари са непонятни дори, ако са действия на луди! Те поне ако си пият хапчетата не са опасни! Не веднъж съм задавал въпроса, защо продажбата на автомобил на чужденец физическо в България е невъзможна? Що за логика? Ние внасяме автомобили от чужбина, но не бива да ги продаваме на чужденци!
Тази кола от "Автосалон София" е забранена за чужденци! Дори Путин и емирът на Абу Даби не биха могли да си я купят, освен ако не регистрират фирми - Влади́мир Влади́мирович Пу́тин ЕТ, Халифа ибн Зайед ал-Нахаян ЕООД, не използват някаква друга юридическа, измамна, или кой знае каква схема
Ако логиката на икономическото ни министерство е такава, то се радвам, че не произвеждаме коли, освен опитите в Ловеч на които стискам палци, че тогава вероятно някой идиот горе ще забрани употребата им и от български граждани! В същото време, безработицата стига вече безпрецедентни в историята ни размери, а повечето бизнеси се задъхват от липса на пари. Вместо държавата да се погрижи, оборота с тази стока да се завърти по-бързо, тя нарочно спира продажбите на нови и втора употреба коли! Подобна идиотщина няма не само в ЕС, но и в цял свят. Дори талибаните в Афганистан не забраниха автомобила за някой заблуден пакистански гражданин решил да сменя калашници за кола. Вместо да продаваме автомобили на руски, английски и други граждани, много от които са си купили имот в страната, ние ги караме да правят какви ли не юридически трикове, да влизат в разходи и в дебрите на българското законодателство за да могат да се придвижат. Ако някой от икономическото министерство ми обясни защо съществува тази забрана, ще съм дълбоко благодарен да чуя логиката, законспирирана в забраната през миналата година да продадем 5 000 – 10 000 автомобила повече. България е на чудесно географско място за продажба на нови и втора употреба автомобили, ако държавата не пречеше.
Кой пречи на правенето на пари в страната?
Както за страната, така и за износ. Бизнес който може да носи милиони Евро всяка година. Само руските граждани придобили имот в България са около 300 000. Дори 2% от тия инвеститори да си бяха купили кола, това прави 6 000 бройки. Те обаче не могат да го сторят, въпреки, че огромна част от тях, особено тези които изкарват повече време в страната желаят. Някой горе във властта е решил е да забрани това! Кой? Не зная, а досега нито един журналист, дори от така наречените бизнес медии не е задал този толкова естествен въпрос. “Защо бе палачори, забранявате бизнеса и кой от вас измисли тази глупост?”
Една проста сметка:
Да приемем, че през миналата година сме продали на чуждите граждани в страната или минаващи през нея, само мизерната бройка от само 5 000 автомобила. От чисто нови, скъпи возила излизащо от магазина, до таралясници пета употреба на цената на една почивка в Боровец или Банско и при средна цена от 10 000 лв. за автомобил. Приходите за бизнеса само с коли щяха да са 50 000 000 лв. (петдесет милиона). Освен тях, пари щяха да печелят застрахователи, автосервизи, търговци на авточасти, производители и търговци на аларми, самият държавен бюджет - под формата на пътен данък, акцизи върху горивата ДДС и т.н. Приходи за години напред и сигурни като изгрева. Държавата обаче не го прави, пречи и на гражданите да го правят, защото някой от нейните представители е забранил това.
Компании почнали от гаражи и апартаменти - Защо безработицата в България рекордно расте
Междуфирмената задлъжнялост в България - Има ли лесно и евтино решение?
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
Банките в България – Скок с бънджи, без ...
Пускат енергийния холдинг на чужда борса
Facebook излиза на борсата
Пускат енергийния холдинг на чужда борса
Facebook излиза на борсата
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене