Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2012 15:46 - Моят приятел от Германия- г-н Злокуче:) /снимки/
Автор: allly Категория: Туризъм   
Прочетен: 13758 Коментари: 52 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Все пишат колко е зле, колко бил нещастен...доктор някакъв...
Помолих го да ми изпрати снимки да видя как живее. Той с огромно нежелание ми прати тези....можете да видите, че са оригинални :)))

[15:37] Tommy Tomov: ето ти две от снимките с Поршето, ако ти е щукнало, пускай каквото си намислила

Имам специално разрешение да покажа г-н Зло Куче, колко е зло се съмнявам, защото да си зло куче за идиотчетата си е комплимент:)))

image

image



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlokuche - Бау-бау!!!
28.12.2012 15:48
Бау-бау!!!
цитирай
2. allly - Има кой да лае и да вие като гладен вълк:))
28.12.2012 15:49
zlokuche написа:
Бау-бау!!!


Не и ти...ти хапеш!!!/който трябва де/
цитирай
3. apostapostoloff - Прилича на олигофрен и е
28.12.2012 15:56
такъв. Намерил кого да лъже, тъпунгерът жалък!

Томи Томов взима чисто 2009 евро, от които близо 1000 отиват за наем. Останалите стигат само за прехрана, защото в Германия ВСИЧКО е 2- 3 пъти по- скъпо.

Напълно невъзможно е да си купи "Порше", защото то струва над 100 000 евро.

Снимал се е в колата на свой познат и ни се прави на велик богаташ! А истината е, че българските лекари в Германия работят по селата и са просто наивен слугинаж. Немските лекари емигрираха в Швейцария и Англия, където се печелят добри пари и оставиха нашите абдали да мизеруват.

Но... Дестки наши лекари вече се връщат, защото разбраха, че в Германия няма келепир! Работи се много и продължително, а парите са никакви.
цитирай
4. zlokuche - Тъпо е обаче. . . все някакви сдухани ...
28.12.2012 16:05
Тъпо е обаче...все някакви сдухани и мухлясали...след всяко ухапване ми се налага да си мия зъбите.
цитирай
5. kamosutrov - Альоу, докторче!
28.12.2012 16:11
К,во си тръгнал да се мериш с рено 4 на Цвилен Граматик, а? Ще те скъса на светофара и ще има да му броиш запетайките.
цитирай
6. mominasylza - яяяя... док в цялото си величие!!!
28.12.2012 16:21
Много ми е приятно,учудих се като видех ,че е къдрокоско със сини очета...Очаквах налят,тежкодаващ го,сивокос ,самоповярвал си, представител на малко по старото поколение...пък той, дали е минал 30тте...и изглежда, че може с него и коне да с е крадът ,както викат немците...разочаровах се,макар че съм му фенка...на един доктор не му върви да е толко очарователен, нещо по така сериозно требе да е, да се стреска човек като го види,да се замисли з а болестта си...пък то...Док, да имаш нещо в бела престилка или в синьо облекло с маска на лицето/хи,хи,хи/...ааа ЧЕКИ,Честита КОледа на патерици и дано не си на смяна на Нова година,гуте руч унд еин гезундес нойес яр.поздрави от бавария
цитирай
7. mominasylza - а, и тука нещо което прочетох при един от нас
28.12.2012 16:32
направи ми впечатление и го пускам с най добри пожелания,док.
**Любовта е основен принцип в света.Всичко,направено с любов е ценно,има същност,има битие.Дори една чаша с вода да подадеш на някого,зареждаш я с доброта или със злоба.Затова Багряна пише:" С ЛЮБОВ не ми е чашата подал,с витошка вода налята."Не може да е добър един лекар,психолог или астролог,който е увълчен до такава степен,че е готов да разкъса колегата си ,ако му е конкурент.Без ген човечност няма връзка между лекар и пациент**
цитирай
8. zlokuche - Такива ми ти работи в Германия, К...
28.12.2012 16:34
Такива ми ти работи в Германия, Камо. Мъка, мъка и беднотия. За Рено 4 не ми стигнаха парите, та затова - Порше. А Даскал Цвильо да е жив и здрав.
цитирай
9. kamosutrov - Сега ще пусна подписка да ти съберем пари, че да си купиш едно Рено 4 на старо.
28.12.2012 17:02
zlokuche написа:
Такива ми ти работи в Германия, Камо. Мъка, мъка и беднотия. За Рено 4 не ми стигнаха парите, та затова - Порше. А Даскал Цвильо да е жив и здрав.

Да не те жалях хората с това черно порше.
цитирай
10. zlokuche - @Момина сълза
28.12.2012 18:01
Благодаря за комплиментите, и честита коледа на патерици! Да си жива и здрава.

Какъвто съм си, такъв съм. Имам и снимки с бяла престилка, ама небръснат в 4 сутринта по време на дежурство...не са за показване. Недей да се чудиш много, как изглеждам - совите не са това, което са, докторите също ;)

По отношене на професията си права, но дори и това не е всичко...но това си е тема за мноооого сериозен разговор пред камината в дълга зимна вечер с бутилка ирландско уиски.

Дежурствата вече си ги изработих по Коледа, тази година няма повече...така че и на теб щастливо посрещане на новата година и много щастие и късмет!

цитирай
11. allly - г-н АпостолоФФФ
28.12.2012 18:04
Пуснах ви коментара, след дълго мислене, защото отново е нападателен и груб:)
И мноооого злобен....
Намирам г- н Куче за много симпатичен, останалото няма да го коментирам, защото не е вярно:)))
Казвам още и това, че ВИЕ г-н Апостолофф сте безкрайно ужасен, неприятен и отблъскващ човечец, който излива тонове омраза в нета по неясни за мен причини!?! Не, че ме интересува...защо го правите, ВАШ проблем е това?!?!
Казвам и като жена и като човек, че ако съм на самотен остров с ВАС и ЗЛО-куче , вас бих ви Удавила, а той би станал мой приятел и бихме мислили как да се спасим...:рррРР
цитирай
12. allly - Ама и дрехите в тон с Поршето:)) Не ...
28.12.2012 18:12
Ама и дрехите в тон с Поршето:))
Не е черно а металик синьо!
За УТВ измислиха сташни теории, сега отново ми е интересно какво ще измислят за Поршето, колко е гадна тази колааа:)))))
цитирай
13. zlokuche - Али, зарежи го АпостолОФФ. Прир...
28.12.2012 18:13
Али, зарежи го АпостолОФФ. Приритал и той за кисело грозде.
цитирай
14. krotalka - Да беше го поизмил, преди да се снимаш!
28.12.2012 20:42
Още не ме е возил с Поршето, за това го критикувам.
цитирай
15. allly - Може Поршето да не е от лекарски з...
28.12.2012 21:05
Може Поршето да не е от лекарски заплати ПЪК:РрРр
И да повозиш мама Кроти, че лошо ти се пише:)
цитирай
16. tamperto - ,
28.12.2012 21:35
абе на са хубави поршетата, гледам, че не ги купуват много. А рено 4 има с хиляди!
П.П. Къде му е покрива на т`ва нещо? Не ми казвай, че е в багажника :D
цитирай
17. allly - Като се замисля може и да си прав ~O-O~
28.12.2012 21:48
tamperto написа:
абе на са хубави поршетата, гледам, че не ги купуват много. А рено 4 има с хиляди!
П.П. Къде му е покрива на т`ва нещо? Не ми казвай, че е в багажника :D

цитирай
18. mominasylza - ммдамм, пак съм аз
28.12.2012 22:14
Най– напред моите извинения на собственичката на блога,за това че я прескочих,та даже и едно пожелание за миналата Коледа не написах,/за което И се извинявам,и го правя сега–жива и здрава и всичко най –хубаво за в бъдеще!/
После...гледах надолу, гледах на горе по страницата,четох от 1я коментар,стигнАх до последния,па се върнАх на горе...ма нещо немоем А разберем сега,кво се шашка народеца тука за едни изчукани ламарини с 4 колела,само две седалки,и то така направени че д а не ти е удобно щото е така наречения спортен модел...друго си е лимузинката д а си седне човек спокойно и удобно в нея, и да си стигне отА до Б комфортно...,ма както и да е,мое мнение! Та, спекулации та мнения, предположения, и на принципа на моята покойна баба**аз незнам ма да кажа**–даже и поназнайване за живота,стоките, заплатите,начина на живот, и ежедневни злободневия тука по гЮрманска зИмя..ммдамм,знае народа,не е като д а незнае...от всичко разбира, всичко може и на всичко е последна инстанция...то за тва тука като се каже БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИ...или се пазят или избухват в смех,ма както и да е де...айде д а не поднасяме хубавия стек на капака на кофата за боклук, че никой нема д а хапне!Та постинга тука з а какво беше... ??? За ламарините ли иде дискусията? Малееее, да ви имам световиждането...
цитирай
19. mominasylza - Бързам д а отговоря
28.12.2012 22:37
zlokuche написа:
Благодаря за комплиментите, и честита коледа на патерици! Да си жива и здрава.

–––– Благодаря Док,много мило от твоя страна.

Какъвто съм си, такъв съм. Имам и снимки с бяла престилка, ама небръснат в 4 сутринта по време на дежурство...не са за показване. Недей да се чудиш много, как изглеждам - совите не са това, което са, докторите също
;)––––Да де, нищо лошо,...Док, АЗ ЗНАМ,че совите не са това което са...а, и това че и Вие докторите зад белите престилки, сте също хора...донякъде де...айде да го кажем ,че АСАН и той е хора/хи,хи/...в 4 сутринта Док, еййй, сигурно гледката е страхотна...колко брадясал...а, то както си русичак, сигурно не се и вижда...

По отношене на професията си права, но дори и това не е всичко...но това си е тема за мноооого сериозен разговор пред камината в дълга зимна вечер с бутилка ирландско уиски.
–––––шшшшш, Док, вие медиците сте си...вкарали тъча от всекъде...Ъ! Къв сериозен разговор бе Док, Ела да я чуеш колежката ти/сестра ми/...тва само заради нея не мога д а ви взема на сериозно вас с белите престилки да знаеш...особенно като наденете циничния костюм стееее...ма,тва вие медиците сте си ебали века верно,кой от кой с по изтънчени вкусове...сетих се за един къде разправяше, че иска по леглото д а има оскубани листа от Рози... кажи с колко бучки лед го пиеш ВискитУ,кво мезе искаш,взимам си чая и я почваме Дискусията...Док, как си във фехтовката? ;-))P)

Дежурствата вече си ги изработих по Коледа, тази година няма повече...така че и на теб щастливо посрещане на новата година и много щастие и късмет!––е тва е!!!Късметлийче,а????...или, по скоро добре подреден график/хи,хи/!! жив и здрав Док,отивам,че малкия Дракон е с астма и се очертава зер гуте руч...


цитирай
20. tamperto - ,
28.12.2012 22:46
mominasylza написа:
За ламарините ли иде дискусията? Малееее, да ви имам световиждането...

е за постинг със снимки на ламарина на 4 колела какво да коментираме? "Лебедово езеро" ли?
Между другото, българите сме народ, който има уникално чувство за хумор и самоирония. Или поне на нас ни харесва. А това, че някои се мислят за "последна инстанция" и че мнението им тежи като за последна дума на всеки разговор... има и такива клинични случаи.
Световиждането едва ли може да се определи от няколко думи, написани на майтап.
цитирай
21. kamosutrov - Момина сълзице, такъв остър поглед имаш,
28.12.2012 22:52
Ми виж го тоз беден доктор, бе. С тая малка заплата не е могъл да събере пари и за покрив на колата, та го пече слънце и го мокрят дъждове. Друго си е Рено 4. Всичко си има. Дори и покрив.
цитирай
22. mominasylza - Я, то този блог се следял...
28.12.2012 23:56
и то с Аргусово оче!!! Моите уважения към сънародниците ми, tamperto , и аз имам претенциите д а съм българка–все още! Независимо къде живея. Ми ,не , не че ще е лошо да с епокоментира Лебедовото езеро,ама като тематика не мисля че ще ви е интересно на фона на тея ламарини на 4 колела.Ами както и д аги гледам, за мене СА ТОВА.И имам право д а изказвам лично мнение.Лично и персонално!!!
И ми е пределно ясно, ч епо шовинизъм напоследък доста си съперничим със братята сърби...е така като чета ,моЕм и да ги стигнем скоро, нищо лошооооооооо...напредваме бавно и полека...А ,по клиничните случаи,
айде да ги оставим на специалистите в бели престилки .

–– kamosutrov!!– ами ,аз като по прпстичко момиче,дете от селУ,нал тъй..от де да знам сега кой беден ,кой богат. То само по снимка не се види...Тооо аз друго гледам, така,нали по дължината на палците ли беше, по ръцете ли беше с е определяла една друга дължина...та Господина на снимката е младичак, така като гледам с добре поддържанни ръце...амиии, аз съм от другия пол...еееее айде сега де... мен кво ма интИрисува дъжд ,слънце, вятър...И квой туй Рено4... Всичко си има??!!!! КОЕ,КОЙ??? И АЗ ИСКАММММММ!!!
цитирай
23. joysii - Всъщност, докторе, защо изтипо...
29.12.2012 00:17
Всъщност,докторе, защо изтипосахте тази снимка тук?
Мания за самоизтъкване,почесване на егото, умирате от желание да се обсипете с хвалби на местната глуповата среда/с малки изключения/,нужда от публичност...???
Не намирам отговора,който би мотивирал един лекар да се кипри самохвално в колата си, при това в някакъв си тъп сайт на интернет.
Та това е само кола все пак, превозно средство.
Извинете ме, ще бъда откровена - този постинг не е особено културна проява,особено-на лекар.
Надявам се,че няма да ми се обидите.Очаквам с интерес Вашия отговор.
Поздрави.
цитирай
24. анонимен - Ебати рапона!
29.12.2012 00:49
Прилича на кравар. Тоя модел талига се търгува за без пари. Не го ли е срам да се показва?

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11355151040262882&avto=Porsche_Boxster

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=212503599&cd=634923218630000000

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=219032428&cd=634923300940000000
цитирай
25. kaizer - такъв. Намерил кого да лъже, тъп...
29.12.2012 01:54
apostapostoloff написа:
такъв. Намерил кого да лъже, тъпунгерът жалък!

Томи Томов взима чисто 2009 евро, от които близо 1000 отиват за наем. Останалите стигат само за прехрана, защото в Германия ВСИЧКО е 2- 3 пъти по- скъпо.

Апостоле я иди на психиатър. Може да е късно, но ти иди.

Напъно невъзможно е да си купи "Порше", защото то струва над 100 000 евро.

Снимал се е в колата на свой познат и ни се прави на велик богаташ! А истината е, че българските лекари в Германия работят по селата и са просто наивен слугинаж. Немските лекари емигрираха в Швейцария и Англия, където се печелят добри пари и оставиха нашите абдали да мизеруват.

Но... Дестки наши лекари вече се връщат, защото разбраха, че в Германия няма келепир! Работи се много и продължително, а парите са никакви.

цитирай
26. galinbalin - Зло куче е на етап "даване на обяснения"
29.12.2012 03:41
Ще му мине :-)
Поршето е лесно... Гаража твой ли е? :-D
цитирай
27. galinbalin - Ми не те е возил, я!
29.12.2012 03:46
krotalka написа:
Още не ме е возил с Поршето, за това го критикувам.


Не разбра ли, че е на приятел?! :-D
цитирай
28. apostapostoloff - ally, 5 пари не давам за
29.12.2012 06:33
твоето мнение. Хич не ме е еня какво мислят разни анонимни нули за мен. Анонимни и празноглави, защото всеки, който характеризира някого, без дори да го е срещал, си е чиста проба малоумник. Вие явно сте си лика прилика с фелшера- единият олигофрен, а другият- малоумник.

Фелшерът- олигофрен много добре знае, че моите книги се продават с голям успех по целия свят, а най- вече в Германия и това мира не му дава. Дребната му, завистлива душица се дави в злоба, защото разбира, че той НИКОГА няма да се радва на моята слава и на моите пари. Това го кара да ми праща отвратителни ЛС и да публикува гнусотии по мой адрес в Нета.

Чунким някой се интересува от неговото мнение. И той е една анонимна нула от тълпата, а на всичко отгоре е и неудачник. Това е така, защото като повечето лекари е глупак. Аз съм живял 7 години в Германия и много добре знам как стоят нешата там.

Предупреждавах го да не ходи, ама той нали си е абдал и баламурник, се завлече там, та ега забогатее. И получи на геврека дупката. Хвана на корема дръжката. Това още повече го вбесява и сега той направо ме ненавижда. Като че ли аз съм виновен за това, че той е едно много тъпо копеле.

И сега съвсем глупашки ни баламосва с някакви смешни снимки. Както много правилно отбелязва Джойси. Всеки съди за другите по себе си, ама ние не сме чак такива глупаци като тоя смотан фелшер.

цитирай
29. allly - От моя страна постинга беше тест за ...
29.12.2012 07:12
От моя страна постинга беше тест за мизерници и дребни душици:)
Смятам, че се вижда кои са мизерниците....
Весели празници и по- малко скърцайте по хората!
Апостолофф, ако знаеха хората какъв си мошеник, една книга няма да купят от теб:)) Успокой се малко и спри да бълваш злоба СЕГА!!!!
Джойске, след като не схвана каква е играта и целта и се хвана за дребните детайли....нямам какво да ти кажа....
Радвам, се че на огромната маса паплач в блогбг има и тук там някой читав човек...:))))
...и Честита Нова 2013 г:)))
цитирай
30. kamosutrov - Ако ти трябва тъпо и неадекветно мнение, само попитай
29.12.2012 10:07
Апостолов и Полиферхундалния Лешоджойс. Специално за Полиферхундалния, едно е да пишеш за лепкави количества и хилещ се зловещо ел. ток, слепващите те гравитрони, друго е да мислиш квантово. Ама ти не можеш да мислиш и да пишеш, та си личиш като негро на Антарктида. Абе, събери малко кинти и изкарай при мене един курс по дезинформация.
Ще обърна внимание на ком.№24 Този чукундур е горд собственик на Рено 4 , четвърта ръка и гледа с презрение на всеки нещастен собственик на Порше. Сигурно му е струвало страшно много усилия и пари, за да се сдобие със своята безценна френска антика и сега гордо фучи с колосалните 60 км. в час из българските магистрали, като геройски изпреварва бременни жени с колички, валяци и спрели тирове.
цитирай
31. allly - 30. xloranphy
29.12.2012 10:15
Коментаторче, ае у лево...нямаш блог!!! Коментирай себе си първо и тогава другите...
цитирай
32. allly - Убиваш ме направо:)))
29.12.2012 10:20
kamosutrov написа:
Апостолов и Полиферхундалния Лешоджойс. Специално за Полиферхундалния, едно е да пишеш за лепкави количества и хилещ се зловещо ел. ток, слепващите те гравитрони, друго е да мислиш квантово. Ама ти не можеш да мислиш и да пишеш, та си личиш като негро на Антарктида. Абе, събери малко кинти и изкарай при мене един курс по дезинформация.
Ще обърна внимание на ком.№24 Този чукундур е горд собственик на Рено 4 , четвърта ръка и гледа с презрение на всеки нещастен собственик на Порше. Сигурно му е струвало страшно много усилия и пари, за да се сдобие със своята безценна френска антика и сега гордо фучи с колосалните 60 км. в час из българските магистрали, като геройски изпреварва бременни жени с колички, валяци и спрели тирове.


Чета това 4 пъти и се хиля като идиот...:))))))
цитирай
33. kostadin - Не ми е ясно защо всички вие не сте ...
29.12.2012 11:55
Не ми е ясно защо всички вие не сте наясно .Пари има колкото си поиска човек.Може да имаш пари даже и ненапечатени...но те са за най- прогресивната част от човечеството - финансовият елит.
За да има такъв другите трябва да са бедни.
цитирай
34. joysii - 29. allly -
29.12.2012 12:29
"Джойске, след като не схвана каква е играта и целта и се хвана за дребните детайли....нямам какво да ти кажа.."
..................
Благодаря за отговора и вниманието, Али.
Вероятно не съм те разбрала правилно. Извини ме.
Но....моят коментар съдържаше въпрос към господина от снимката.Дали той сам не би могъл да ми отговори,все пак?
цитирай
35. joysii - 30. kamosutrov
29.12.2012 12:32
КамоЗапАроАлипиШков, поздрави. Радвам се да те видя пръснат навсякъде из сайта.Като стоглав змей си,Сава.:):):)
цитирай
36. kasnaprolet9999 - Кво му е на човеко бре, зло куче, ама ...
29.12.2012 12:49
Кво му е на човеко бре, зло куче, ама мен не ме е захапало още. Дали защото ходя с кучегон в джоба:))) Майтапа настрана, да е жив и здрав и да си кара с кеф колата, не й намирайте кусури, важното е човека!!!
цитирай
37. allly - И за теб се отнася същото коментаторче..30. xloranphy ...
29.12.2012 12:55
12:14 - Това ли било злото куче?

от: conrad За постинг: Моят приятел от Германия- г-н Злокуче:) /снимки/

Това е! ! ти си НИЩО(жество)...
цитирай
38. allly - Знаеш ли, че да събирам билки ми е хоби..после ги раздавам:))) Това лято събирах котешка лапа(или стъпка беше) за един приятел..
29.12.2012 13:04
kasnaprolet9999 написа:
Кво му е на човеко бре, зло куче, ама мен не ме е захапало още. Дали защото ходя с кучегон в джоба:))) Майтапа настрана, да е жив и здрав и да си кара с кеф колата, не й намирайте кусури, важното е човека!!!


Някой път много ще ти пиша и ще те питам за билките...ужасно ми е интересно!
Сега съм на кленов сироп+лимонов сок и ако знаеш нещо пусни да ме образоваш, че в нета е пълно с ненужна информация:))
Злото куче е много добър човек, на никой не му пука каква кола има, освен на мизерниците(дребните дребнави хорица). Пуснах тази статия заради определени хора, не за да се хвали заради кола..Просто тук дразним няколко човека, които измислят автобиографии на всички:)
Весела Нова Година:)
цитирай
39. kurodyrvov - Някой нещо против рената ли има? А ...
29.12.2012 13:12
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502
цитирай
40. allly - имам против САМО КОМЕНТАТОРИ....злобари без блог трия...
29.12.2012 13:46
kurodyrvov написа:
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502


Мина метъра този път, но ще ти е за последно...полуголски номера не понясям!
цитирай
41. kamosutrov - Не въврвиш. Всъщност, отгатна 2 неща, че съм Камо и че съм с пишка.
29.12.2012 13:47
joysii написа:
КамоЗапАроАлипиШков, поздрави. Радвам се да те видя пръснат навсякъде из сайта.Като стоглав змей си,Сава.:):):)

Тъй като последно време наблягаш на пишката, няма да те огрее. Падам си по жени, чаровни и умни. Не си нито едното, нито другото, нито третото. Както се казва, дори и гей не си. Най-обикновен педераст. Кокон Полигор. :-)))))))))))))
цитирай
42. kamosutrov - О, Курец! Ма много си такъв... курест.
29.12.2012 13:52
kurodyrvov написа:
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502

Е, как е , как е? Дървиш ли се? На какво се дървиш? На огледало, на снимка на Али, на снимка на Порше? Или на снимка на Лидис? Бе, що не се .... разбираш ме, нали? Самоонодиш, исках да кажа.
цитирай
43. allly - Пак ме разсмиваш Савата:))))) Уникално добър хумор имаш!!!
29.12.2012 14:06
kamosutrov написа:
joysii написа:
КамоЗапАроАлипиШков, поздрави. Радвам се да те видя пръснат навсякъде из сайта.Като стоглав змей си,Сава.:):):)

Тъй като последно време наблягаш на пишката, няма да те огрее. Падам си по жени, чаровни и умни. Не си нито едното, нито другото, нито третото. Както се казва, дори и гей не си. Най-обикновен педераст. Кокон Полигор. :-)))))))))))))

цитирай
44. kurodyrvov - Някой нещо против рената ли има? А ...
29.12.2012 14:09
kamosutrov написа:
kurodyrvov написа:
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502

Е, как е , как е? Дървиш ли се? На какво се дървиш? На огледало, на снимка на Али, на снимка на Порше? Или на снимка на Лидис? Бе, що не се .... разбираш ме, нали? Самоонодиш, исках да кажа.


Дъртако философе
Шо ти не еба путката майчина. Оди да пиеш ефтин чай по ефтини кафенета и да си цитираш поезийката бре бай хуй. Дъртак циганоподобен. Мноого разбираш и от коли види се. Пълен си с талант като лайна с витамини. Слез пред панелата да палнеш колата, че падна акумулатора куре збръчкан.
Като ходиш на следваштата стихосбирка http://www.youtube.com/watch?v=OvvUYkj9LLE поздрав за теб:))))))))))
цитирай
45. kasnaprolet9999 - Кво му е на човеко бре, зло куче, ама ...
29.12.2012 14:10
allly написа:
kasnaprolet9999 написа:
Кво му е на човеко бре, зло куче, ама мен не ме е захапало още. Дали защото ходя с кучегон в джоба:))) Майтапа настрана, да е жив и здрав и да си кара с кеф колата, не й намирайте кусури, важното е човека!!!


Някой път много ще ти пиша и ще те питам за билките...ужасно ми е интересно!
Сега съм на кленов сироп+лимонов сок и ако знаеш нещо пусни да ме образоваш, че в нета е пълно с ненужна информация:))
Злото куче е много добър човек, на никой не му пука каква кола има, освен на мизерниците(дребните дребнави хорица). Пуснах тази статия заради определени хора, не за да се хвали заради кола..Просто тук дразним няколко човека, които измислят автобиографии на всички:)
Весела Нова Година:)


Не съм пила кленов сироп, но сум чела, че е много полезен, чисти токсини, и повишава алкалността в организма и имунитета.
Аз също раздавам билки, когато успея да ги събера в повече. Преди години правех и индивидуални билкови комплекси, чрез диагностика с радиестезично махало на закъсали приятели. Питай, когато имаш нужда, отговарям на всички. Не ви деля на добри и лоши, за мен такива проявления са част от пътя, който всеки избира за да се развива:))
цитирай
46. allly - kurodyrvov
29.12.2012 14:14
Пуснах ти тъпия смешен коментар само, за да може Даскал Цвилин да ти направи проверка на правописа- същия като на панто гробаря е:))

Запазвам униканото из(ак)ване:

44. kurodyrvov - Някой нещо против рената ли има? А ...
14:09
kamosutrov написа:
kurodyrvov написа:
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502

Е, как е , как е? Дървиш ли се? На какво се дървиш? На огледало, на снимка на Али, на снимка на Порше? Или на снимка на Лидис? Бе, що не се .... разбираш ме, нали? Самоонодиш, исках да кажа.


Дъртако философе
Шо ти не еба путката майчина. Оди да пиеш ефтин чай по ефтини кафенета и да си цитираш поезийката бре бай хуй. Дъртак циганоподобен. Мноого разбираш и от коли види се. Пълен си с талант като лайна с витамини. Слез пред панелата да палнеш колата, че падна акумолатора куре збръчкан.
Като ходиш на следваштата стихосбирка http://www.youtube.com/watch?v=OvvUYkj9LLE поздрав за теб:))))))))))

И ПРАВИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ПРАВОПИС И ПЕЧАТНА ГРЕШКА:))))))
цитирай
47. allly - Добре Невена, аз ще пиша как го пия и ...
29.12.2012 14:16
Добре Невена, аз ще пиша как го пия и какво ям:)

Но няма да е сега...

http://klenovsirop.com/index.php?cID=1
цитирай
48. allly - kurodyrvov
29.12.2012 14:28
ЕВТИН не Ефтин:)) И след поправката пак неграмотно го написа:))
Нещо с нервите май закъсваш:)
д-р Злокуче е невролог помоли го след като му се извиниш да ти каже какво е лечението на разлабени нерви:)))
цитирай
49. kamosutrov - Ти не можеш една чикия да удариш без писмено упътване, образ. Пък и в него ще сбъркаш.
29.12.2012 16:24
kurodyrvov написа:
kamosutrov написа:
kurodyrvov написа:
Някой нещо против рената ли има?
А моето мнение http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/12/27/mekichkina-koleda.1035502

Е, как е , как е? Дървиш ли се? На какво се дървиш? На огледало, на снимка на Али, на снимка на Порше? Или на снимка на Лидис? Бе, що не се .... разбираш ме, нали? Самоонодиш, исках да кажа.


Дъртако философе
Шо ти не еба путката майчина. Оди да пиеш ефтин чай по ефтини кафенета и да си цитираш поезийката бре бай хуй. Дъртак циганоподобен. Мноого разбираш и от коли види се. Пълен си с талант като лайна с витамини. Слез пред панелата да палнеш колата, че падна акумулатора куре збръчкан.
Като ходиш на следваштата стихосбирка http://www.youtube.com/watch?v=OvvUYkj9LLE поздрав за теб:))))))))))

Мога да ти кажа, че с използваш обиди, с които прадядо ми е морил турците. Ама, много сте постни, бе! Постни и тъпи. Баси никнейма си си избрал. Куродървов. :-)))))))))))) Дървиш го, че не мож го намери за да се изпикаеш?
цитирай
50. zlokuche - Камо, защо почвам да си мисля, че не е ...
29.12.2012 18:08
Камо, защо почвам да си мисля, че не е Ку**дървов, а чиста проба Ку**одърПов. Въпросът е само, чий го дърпа?
цитирай
51. allly - Споко, тоя куродърпов ме залива с ...
29.12.2012 20:33
Споко, тоя куродърпов ме залива с коментари...няма кой да ги чете обаче:))
Чудех се на каква дрога е?
цитирай
52. zlokuche - Чудех се на каква дрога е? На ко...
30.12.2012 10:24
allly написа:
Чудех се на каква дрога е?

На кофти. Май се е надимил с някЪФ мухлясал бамбук.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: allly
Категория: Туризъм
Прочетен: 116624
Постинги: 35
Коментари: 302
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930