2. varg1
3. zahariada
4. kvg55
5. mt46
6. iw69
7. leonleonovpom2
8. planinitenabulgaria
9. wonder
10. getmans1
11. sekirata
12. hadjito
13. missana
14. grigorsimov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ka4ak
7. bojil
8. dobrota
9. donkatoneva
10. ambroziia
2. hadjito
3. penata555
4. varg1
5. lamb
6. simonata
7. iw69
8. kvg55
9. missana
10. newbeginning1973

Приходите на вестниците продължават да намаляват, като през миналата година в САЩ са спаднали до $ 34 млрд. Това е половината от нивото, достигнато през 2000 г. Свиването на рекламните бюджети на компаниите и пренасочването им към Интернет, които бяха основен източник на доходи за вестниците, изправи пред реалната заплаха от фалит повечето вестникарски издателства по света. Вина за това имат и самите вестникарски компании, които дълго време се хранили от реклама и от доставчик на новинипостепенно се превърнаха в доставчик на реклама, често представена като новини. Това изместване е за сметка на приходите от продажби на съдържание, само 18% около 2000 г. Време бе за промяна и тя настъпи. Въпреки това, някои компании вероятно са стигнали дъното и ще станем свидетели поне на корекция.
Gannett Co., Inc. (GCI) - NYSE - Компанията с най-вероятно покачване. Много вероятно покачване до $ 36,50. Следващи нива са $ 47 и максимално $ 69
Media General, Inc. (MEG) - NYSE – Цел $ 26
The New York Times Company (NYT) – NYSE - Цел $ 30
The McClatchy Company (MNI) – NYSE - Цели $ 14 и $ 28
Колкото до News Corp. (NWS) – NasdaqGS – Личното ми мнение, е че при тях покачването вече е изчерпано и около 27 ще има поне корекция. Това дава възможност за борсов арбитраж с някоя компания от сектора на която предстои покачване.
Като цяло не съм голям оптимист за вестникарския бизнес, който ще стане още по-зависим от капризите на икономическите кризи и вероятно ще бъде жертва на още по-голяма цикличност – особено за изданията залагащи повече на реклама отколкото на читатели, но някой издания ще оцелеят в нов формат, със съкратени разходи, подобно на радиото, след неговите златни години, а други вероятно ще придобият формата който са имали в 18 и 19 век, съсредоточени върху малка и елитна група читатели които могат да си позволят доставки на новини, недостъпни или преди да са видени и прочетени от масите.
Смъртта на медиите 1
Смъртта на медиите 2
Реклама в Интернет - заблуди в печалбите покрай нея