2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 1852 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.09.2013 14:22
Акциите на датската компания ще достигнат поне до 80 000 крони в следващите месеци
Компанията притежава Maersk Line, най-голямата в света компания за контейнерни превози с около 25 000 служители по цял свят. В 2012 г. Maersk Line плаваше към загуби в резултат на свръх-капацитета на индустрията и слабите навла и наложи минимални съкращение на персонала си, но последните месеци се мина към реорганизации които водят до повишение на печалбите. Юни месец Maersk Line мина към преговори с другите два гиганта – базираната в Швейцария MSC Mediterranean Shipping Company и с френската CMA CGM която е трета по размер в света. Трите компании общо ще притежават почти 40% от световния контейнерен превоз, което ще ги постави в изключително силна позиция относно диктата върху цените. Идеята е компаниите да имат общ оперативен център от догодина. Алиансът между компаниите ще трябва да бъде одобрен от органите по конкуренция на ЕС и регулаторни органи в други страни, включително Съединените щати, Китай и Бразилия.
Разценката за превоз на стандартни 20-футови контейнери от пристанища в Азия към Европа, един от най-натоварените търговски маршрути в света, бяха паднали с около 60% в средата на март, в резултат на ценова война между компаниите, които в момента се опитват да прокарат създаването на картел в морските превози. Юни месец Maersk пусна на вода в корабостроителница в Южна Корея (Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) най-големия контейнеровоз в света способен да пренесе 36 хил. автомобила на един курс. Корабът който още се довършва има променен дизайн, ще харчи с около 50% по-малко гориво, но скоростта му е по-ниска сравнена с по-старите контейнеровози. В същата корабостроителни е заложен строеж и на още 19 подобни кораба. Компанията притежава още Maersk Oil, занимаваща се с производство на нефт, газ и проучвателни дейности, дуги компании които се занимават с контейнерни терминали и ремонт на контейнери, има флотилия от танкери, вериги магазини за продажба на дребно и т.н. като идеята е да са отърве от всичките си излишни дейности които вече продава и да се съсредоточи над основните си такива. Акциите на датската компания ще достигнат поне до 80 000 крони в следващите месеци.
Facebook излиза на борсата
Платина за $3 млрд. на дъното на Атланти...