Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2015 12:48 - Купихме билети за Виетнам
Автор: balebalev Категория: Други   
Прочетен: 2795 Коментари: 19 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е, този път вече съм изключително превъзбуден! Купихме 10 билета за Виетнам. Двама летим от Берлин, а осем човека - от София. Има още четирима души, които се колебаят. Един в Берлин, един - в Хамбург и двама - в София. Заминаваме на 6-ти февруари. Софиянчетата кацат в Сайгон на 7-ми сутринта, а ние - вечерта. Сега остава да се занимаваме с визи, набиране на информация за Виетнам, резервиране на хотели, вътрешни полети, влакове и прочие готини дейности. Първоначалният план е да се направим на прасета в бекпекърския квартал на Сайгон и на 8-ми за заминем за някакъв чуден остров около делтата на Меконг, където можело да караме мотори по червена пръст, да се излежаваме под палмите на чудни плажове и да се наливаме с бири. Ще преборим джетлега за 3-4 дена на острова и тръгваме на север. Това е засега, ако има промяна, ще ви пиша незабавно. Поздрави!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. travell - А другите 500 човека там ли ще ви ч...
25.09.2015 14:14
А другите 500 човека там ли ще ви чакат ? ;)
цитирай
2. axlaxl - Не вярвам! Ако имаш билети, щеше да ...
25.09.2015 14:18
Не вярвам! Ако имаш билети, щеше да ги покажеш.. Голи приказки само. И защо те влече все по такива места? Уж си обиколил Европа и целия свят, а все още имаш поведение на мамино синче, което се хвали, а реално нищо не е истина :)
За мен лично си оставаш един много лош лъжец, който виртуално обикаля света и има манията да се хвали къде е бил...
Без да подскачаш, но имам усещането че много лъжеш. Марчето си я знаем, тя на приказки е велика, но когато твърдиш нещо, трябва поне малко да доказваш, че е истина... За толкова години (от 2007 май беше) имам мнение за теб, че си един драскач на пътеписи - 10% и 90% злобен, самотен, лъжлив, обикновен господинчо с наклонности да плете терлици и да се прави на нещо повече от колкото е...
Сега кажи колко ти завиждам.... хахах
Защото аз ако поискам, не ми трябва виза, ако ме разбираш правилно :)
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Не забравяй
25.09.2015 15:09
само да провериш дали още работи българският ресторант, открит от Орешарски! Това е пример за велика българска инвестиция в тази братска страна, където хамириканците се напиваха с кока-кола и безчинстваха безобразно. Ако настина е хубаво сега във Виетнам, да кажем на групата на кухелите (завалиата) да тръгнат по твоите стъпки немеделенно.
цитирай
4. joysii - Не вярвам! Ако имаш билети, щеше да ...
25.09.2015 21:48
axlaxl написа:
Не вярвам! Ако имаш билети, щеше да ги покажеш.. Голи приказки само. И защо те влече все по такива места? Уж си обиколил Европа и целия свят, а все още имаш поведение на мамино синче, което се хвали, а реално нищо не е истина :)
За мен лично си оставаш един много лош лъжец, който виртуално обикаля света и има манията да се хвали къде е бил...
Без да подскачаш, но имам усещането че много лъжеш. Марчето си я знаем, тя на приказки е велика, но когато твърдиш нещо, трябва поне малко да доказваш, че е истина... За толкова години (от 2007 май беше) имам мнение за теб, че си един драскач на пътеписи - 10% и 90% злобен, самотен, лъжлив, обикновен господинчо с наклонности да плете терлици и да се прави на нещо повече от колкото е...
Сега кажи колко ти завиждам.... хахах
Защото аз ако поискам, не ми трябва виза, ако ме разбираш правилно :)

................
Малиии, отворената!
Как не се чуеш отстрани, да видиш колко глупава изглеждаш, че да млъкнеш.
Защо ще си показва билетите за пътуванията тук,бе! Направо ме застрелваш! Да не е нещо луд или побъркан Балето, та да го прави. Доказателства. Ти да не си ЦРУ, че трябва да ти се предоставят доказателства?
Гина, за едно ти се възхищавам - неуморна и последователна си в излагането си.Идея си нямаш колко тъпо изглеждаш в постингите дето си се изтипосала тук там.А в онзи с очите и очилата-направо си като смахната.
Поздрави.
цитирай
5. podvodni - Бале, вземи си билет само в едната ...
25.09.2015 22:33
Бале, вземи си билет само в едната посока - Германия - Виетнам, че когато тръгваш да се прибираш направлението ще бъде Виетнам - ОГЕ (Обединени Германски Емирства).
И вземи да понаучиш някоя и друга сура от Корана та да се интегрираш по-лесно в германското общество.
цитирай
6. 4hudovi6teto - БАЛЕ, ДА ГО Д ...Ш. Чу
26.09.2015 10:18
БАЛЕ, ДА ГО Д ...Ш.

Чу
цитирай
7. mar866 - ...
26.09.2015 12:56
Еееее, докато сколасам да напиша, ти вече купи билетите. Щях да те посъветвам, да тръгнете от Север на Юг. Така най-хубавото щеше да е за накрая. Не съм очарована от Севера, като изключим Ха Лонг Бей, но и него са го превърнали в машина за печелене на пари.
Може да не съм много обктивна и дано да е така, защото на Север прекарах само 5 дни (2 нощувки в Ханой и 2 в Ха Лонг) Като си избирате хотел за Ханой, гледайте да е около езерото thuy khue. Много е готино там, все едно не си в града. Ние спахме в "Чарминг" и останахме много доволни.

Повози се и за мен на прословутия sleeper bus, защото аз така и не успях:(
Не пропускайте Хой Ан, това градче ми легна на сърцето и ако реша да бягам от Европа, със сигурност ще се заселя точно там!
цитирай
8. balebalev - Еееее, докато сколасам да напиша, ...
27.09.2015 13:01
mar866 написа:
Еееее, докато сколасам да напиша, ти вече купи билетите. Щях да те посъветвам, да тръгнете от Север на Юг. Така най-хубавото щеше да е за накрая. Не съм очарована от Севера, като изключим Ха Лонг Бей, но и него са го превърнали в машина за печелене на пари.
Може да не съм много обктивна и дано да е така, защото на Север прекарах само 5 дни (2 нощувки в Ханой и 2 в Ха Лонг) Като си избирате хотел за Ханой, гледайте да е около езерото thuy khue. Много е готино там, все едно не си в града. Ние спахме в "Чарминг" и останахме много доволни.

Повози се и за мен на прословутия sleeper bus, защото аз така и не успях:(
Не пропускайте Хой Ан, това градче ми легна на сърцето и ако реша да бягам от Европа, със сигурност ще се заселя точно там!


Благодарско за полезната информация! А вие вътрешни полети ползвахте ли или само влакове и рейсове?
цитирай
9. balebalev - А останалите хейтъри,
27.09.2015 13:03
дето са ме наобиждали, да пробват да се отърсят от селяшкия си манталитет и зле прикритата завист. В Европа сме от 2007-ма, вземете ги изуйте тия цървули най-накрая!
цитирай
10. mar866 - дано не ми изчезне коментарът, ще трябва да си го сейвна някъде;)
28.09.2015 10:40
Ние се придвижвахме изключително със самолет из страната. Билетите са евтини, а и заради детето не исках да рискувам с влакове, които (доколкото разбрах) винаги са претъпкани. За по-кратки разстояния (в порядъка от 20—30 км.) ползвахме таксита.
Билетите Сайгон – Да Нанг, купихме още от Италия. http://www.flyvietnam/ Хванахме някаква промоция и бяха по 21$, иначе най-евтините са около 40-50$, но зависи от сезона. Следващите билети (multi city) Да Нанг – Ханой – Сайгон ги купих докато бяхме в Хой Ан, излязоха около 120 $ на човек, но следях цените всеки ден.

В Хой Ан бяхме 10 дни и когато правехме по-далечни екскурзии, си ги купувахме от хотела. Аз не съм много привърженик на организираните екскурзии, но пък си имат и предимства. Идват и те взимат от хотела, после те връщат пак там. Не сме били и големи групи. Ние бяхме 8+1 и обикновено имаше още 5-6 човека допълнително. Първата екскурзия по Делтата беше от хотела, но когато са повече хора, лодките са по-големи, а ние искахме да се возим и на някое...корито;))) По Делтата ходихме три пъти и се договаряхме на място с някой лодкар. Пазариш се и може да ти излезе почти без пари. Предпочитат плащане в долари.
Рейс сме ползвали само от Хой Ан до Хюе и след това от Ханой до Ха Лонг. Тези отсечки са по около 150 км. и дори не знам дали пътуват влакове. Рейсовете са много евтини.
цитирай
11. balebalev - Пак много полезна информация!
28.09.2015 17:14
Веднага я поствам в чатчето "Сайгон", във Фейса. :)))
цитирай
12. mar866 - ...
30.09.2015 15:10
axlaxl написа:
За мен лично си оставаш един много лош лъжец, който виртуално обикаля света

Бале, добре дошъл в отбора на лъжците;))))
цитирай
13. mar866 - ...
30.09.2015 15:12
balebalev написа:
Веднага я поствам в чатчето "Сайгон", във Фейса. :)))

ще помагам с удоволствие!
ако се сетиш за нещо, което не си прочел някъде, аз съм насреща;)
запазих прекрасни спомени от тази страна...
цитирай
14. balebalev - Веднага я поствам в чатчето &quo...
30.09.2015 20:00
mar866 написа:
balebalev написа:
Веднага я поствам в чатчето "Сайгон", във Фейса. :)))

ще помагам с удоволствие!
ако се сетиш за нещо, което не си прочел някъде, аз съм насреща;)
запазих прекрасни спомени от тази страна...


Всички приятели от чатчето "Сайгон" намират информацията ти за много полезна и те поздравяват задочно. Още трима "софиянци" взеха билети за същите дати, а моят приятел от Маями, с когото вилняхме из Панама е 11% готов и той да се включи. Дали няма шанс и вашата италианска група да се включи? Може да станем повече от виетнамците. :)))
цитирай
15. mar866 - ...
02.10.2015 11:43
balebalev написа:
Дали няма шанс и вашата италианска група да се включи? Може да станем повече от виетнамците. :)))

ееееее, много ще ни стане, а и по това време ние скиорстваме;))
пп. благодаря за задочните поздрави и предай и моите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balebalev
Категория: Други
Прочетен: 539102
Постинги: 224
Коментари: 2181
Гласове: 1159
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031