Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2009 23:01 - Лицемерието Vip Brother
Автор: borsi Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 31112 Коментари: 83 Гласове:
1

Последна промяна: 26.09.2017 23:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Знаете ли, че:

Финансовото министерство, правителството и министър Орешарски прибират 20% данък от всеки СМС пуснат "за дечицата".

БТК, М-тел, Глобул - прибират печалбата си (никой не ти казава колко е тя) от всеки СМС пуснат  "за дечицата".

Нова Нова Телевизия и продуцентите на "шуто" ще си приспаднат всички разходи (доста надути) преди въобще "дечицата" да получат нещо.

Нова Телевизия и продуцентите на "шоуто" не са дали нито един лев за "дечицата" въпреки рекордните си приходи от реклама и призивите - "Гласувайте, гласувайте" (за да ни напълните джобовете) "в името на дечицата".

Ники Кънчев не е дал нито 1 лев, въпреки месечната си заплата от няколко хиляди лева.

Гала - въпреки хонората си от 25 000 лева, получен за да влезе в къщата, не е дала и един лев "за дечицата".

Почти никой от участниците (С много малки изкючения) не е дарил и лев лични средства въпреки, че всички са взели хонорар за да влязат вътре.

Един ден пийналия Тодор Славков се изтърва, че виповете получават процент от всеки СМС (да се молим да е било само алкохолна изцепка)
  ..........

21.05.2009 


Добавям - Хонорарите на участниците - Вестник "Уикенд"


image

image

image



Гласувай:
1



1. анонимен - a eto o6te edin kato men koito gleda ...
10.05.2009 23:07
a eto o6te edin kato men koito gleda skepti4no na celiq tozi fars po nova nare4en BIG BROTHER
neznam za6to no i az ne go odobrqvam....ne 4e decata nqmat nujda ot pomo6t no si mislq 4e ne be6e tova na4ina za sabirane na dareniq
цитирай
2. borsi - Че имат нужда имат, но да си тъпчат ...
10.05.2009 23:11
Че децата имат нужда, имат, но да си тъпчат джобовете, чиновници, мобилните оператори, телевизионерите и тези мазни вип курволяци от двата пола и да ми леят сълзи и сополи "за дечицата" е върха на гнусотията.
цитирай
3. анонимен - че всичко е с цел печалба за проду...
10.05.2009 23:18
че всичко е с цел печалба за продуцентите и телевизията, това е ясно.
че много хора и фирми, дори неизвестни се обадиха да дарят пари, си е факт. разпределението им е друга тема.
НО!
Току що се възмутих от държанието на дъщерята на Иван Асен II, баба лили, която се кипри 10 минути на сцената и не дари нито 1 лев!!!
А другите нека го правят.
цитирай
4. анонимен - RE:2 borsi
10.05.2009 23:19
a kakvi sa tezi VIP i mogatli da se narekat taka e ve4e drug vapros az pone ne vidqx VIP mejdy tqx s izklu4enie na Mariq
цитирай
5. анонимен - RE:2
10.05.2009 23:19
a kakvi sa tezi VIP i mogatli da se narekat taka e ve4e drug vapros az pone ne vidqx VIP mejdy tqx s izklu4enie na Mariq
цитирай
6. borsi - re: explorer
10.05.2009 23:32
Как ще даде бе?! Те тия са свикнали само да лапат. Щерката на Иван Асен може и да се забравила или да и трябват за да си плати на момченцата по хотелите )) пфу

цитирай
7. анонимен - re: explorer
10.05.2009 23:36
a ti naistina li si pomisli 4e baba ti 6te dari aaaaaa neeeee tq e sas star4eska demenciq milata
цитирай
8. borsi - 4.-5. анонимен
10.05.2009 23:42
VIP пръц. )))
цитирай
9. анонимен - Re:8
10.05.2009 23:47
a to moje6e i bez VIP da mine da bqxa si darili parite i taka... a kolko drygi deca ima koito se nejdaqt ot pomo6t
цитирай
10. borsi - Лошо е друго - Принципа на лъжливото ...
10.05.2009 23:54
Лошо е друго - Принципа на лъжливото овчарче.
когато лъжеш хората, че парите отиват за нещо такова, то в един хубав ден някой наистина ще се опита да направи нещо добро и никой няма да помогне, точно понеже помиярчета като тези по нова и БТВ (Там от "Великолепната шесторка" си спретнаха екскурзия до Лондон в парите от СМС - си те) са опорочили една на добра кауза.
Ако имахме правосъдие като хората след подобни тиражирани по медиите лъжи някои трябва да лежи в затвора за измама
цитирай
11. анонимен - a to samo pravosadie li da imax me ta ...
10.05.2009 23:58
a to samo pravosadie li da imax me ta nie darjava nqmam me tq otasastva kato takava......a za 6oyto po BTV nepomnq ve4e i koga be6e napravixa nqkolko za6titeni jili6ta i do tam
цитирай
12. borsi - Ами за няколко милиона (толкова ...
11.05.2009 00:04
Ами за няколко милиона (толкова събраха тогава БТВ) все нещо трябваше да направят, но тия къщички май излязоха по-скъпо на дарителите, на квадратен метър от Големият адронов колайдер, който се строи в момента в ЦЕРН до Женева.
Тук сега положението е същото.
Дайте един вид покрай "дечицата" да си натъпчем джобовете. Гнус...
цитирай
13. анонимен - e to v tazi darjava s vsi4ko mai e taka ...
11.05.2009 00:09
e to v tazi darjava s vsi4ko mai e taka a i se 4ydq naistina li si vqrvat vsi4ki koito izleznaxa tazi ve4er 4e kayzata e napalno "BLAGOTVORITELNA"
цитирай
14. анонимен - ax izvinqvai ama dode nai golemiq ...
11.05.2009 00:10
ax izvinqvai ama dode nai golemiq VIP za ve4erta varxa na prostotiqta ne e za izpyskane
цитирай
15. borsi - Сега пуснах! Господи, това чудо от ...
11.05.2009 00:15
Сега пуснах! Господи, това чудо от 15:00 часа, насам без прекъсване ли се влачи?
цитирай
16. анонимен - da koito ima zdravi nervi i slab akal ...
11.05.2009 00:17
da koito ima zdravi nervi i slab akal da gleda
цитирай
17. borsi - !!!!!
11.05.2009 00:19
.... и май скоро не се очертава край.
цитирай
18. анонимен - a dali e imalo prekasvane neznam az ...
11.05.2009 00:19
a dali e imalo prekasvane neznam az se vklu4ix kam 22.00
цитирай
19. анонимен - aaa dokolkoto razbrax tozi VIP bil ...
11.05.2009 00:20
aaa dokolkoto razbrax tozi VIP bil posledniq no neznam kakvo drygo sledva ne go gledam postoqno
цитирай
20. borsi - 19. анонимен
11.05.2009 00:24
Аз пък се чудя как не са докарали още VIP Здравко (от биг - глупост 1), жена му, баба му или някой друг от VIP родата, че идва лято и продуцентите къде ще ходят по мУре, ако не им е уреден хотела ))
цитирай
21. анонимен - RE:20
11.05.2009 00:28
aaa togava 6te e varxa na prostotiqta nedei 4e nema da pogledna televiziq pone edin mesec ako tezi se poqvqt te sa kato postoqnoto prisastvie vav BIG vij to ima o6te ot rodata koito ne sa pe4elili moje da sa v sledva6ta BIG glypost
цитирай
22. borsi - )))) Баба му не съм я виждал още, но ...
11.05.2009 00:34
)))) Баба му не съм я виждал още, но виж сега - Срамота е VIP Здравко да не се покаже, да не каже някоя и друга дума "за дечицата"

Ха-ха.. намерих нещо интересно макар и старичко:

Продуцентът на "Биг брадър" поема тържествата за ЕС - http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2482&sectionid=2&id=0000302


цитирай
23. анонимен - RE:22
11.05.2009 00:40
aaa te ot BROTHER sa yneversalni xorica 6tom stava duma za pari a i malko po dolu v statiqta s tezi ob6testveni pora4ki axxxx ne mi gi xvali estestveno 4e si ima naglasena firmica za tva
цитирай
24. borsi - И се стиска и до сега не е казал лично ...
11.05.2009 00:43
.... И се стиска, до сега не е казал лично той като продуцент, колко пари ще дари "за дечицата"

Ники Кънчев и той скръндза - Давайте, давайте, но сам не е е бръкнал още да купи и едни семки "на дечицата"
цитирай
25. анонимен - RE:24
11.05.2009 00:47
az si mislq 4e i dvamata nqma da si braknat "za de4icata" takav film nema da ima
цитирай
26. borsi - 25. анонимен
11.05.2009 01:05
Нека сме оптимисти и да не губим вяра в "хората" ;)
Може пък някой ден, в някое друго предаване да дадат ))
цитирай
27. анонимен - e xaide leka :))))) to pari se vidq ...
11.05.2009 01:05
e xaide leka :)))))
to pari se vidq 4e 6te saberat a kolko ot tqx realno 6te otidat za kauzata ve4e e otdelen vapros
цитирай
28. анонимен - RE:27
11.05.2009 01:07
az osobeno ne sam optimist i ne vqrvam 4e te nqkoga 6te se braknat pa makar i v drugo predavane
цитирай
29. anubhis - до автора на статията:
11.05.2009 06:49
телекомуникационните компании прибират 50 ст от всеки смс или обаждане...
нова телевизия и продуцентите се отказаха от другите 50ст в полза на благотворителните каузи...
ники кънчев дари 500лв от заплатата си...
всичко това беше обявено в началото на сезона,когато пишете статия по даден въпрос,проверявайте фактите и източниците си...много е лесно човек да се изказва неподготвен...
цитирай
30. anubhis - допълнение...
11.05.2009 06:54
явно сте гледали "през пръсти" - и Емил,и Ивайла,и Гала,и повечето,да не изреждам,дариха собствени средства закаузите,а за останалите участници - достатъчно е,че техни близки,роднини и приятели се скъсаха да пращат смс - и,и да даряват пари...
цитирай
31. belisima777 - така е, в името на истината ще нап...
11.05.2009 09:01
така е, в името на истината ще напомня, че Ивайла дари 5000 лв., въпреки че ми е неприятна.Гледах само този момент, всичко останало имах щастието да пропусна.
цитирай
32. karanikolov - И аз мисля,че не трябва да обвиняваме без факти
11.05.2009 09:16
Но съм съгласен с автора,че трябва да има законодателна намеса и да бъдат регламентирани случаи като този.
При благотворителни каузи не следва участниците / всички/ да получават хонорари или други облаги.

Ивайла,Гала и т.н... дали - но колко са получили?
Лесно е,ако си взел 50 000 да дадеш 5000 и да кажеш:
"ДАДОХ 5000 . ДАДОХ 5000".

Гнусно си е.
цитирай
33. anubhis - дали са колкото са имали на сърце,
11.05.2009 09:23
а колко са получили,си е тяхна работа...
на вас някой държи ли ви сметка колко получавате и колко давате за благотворителност???
след като не сте чули,че са дали пари,значи не са го натяквали постояно...
ама така е,все ще се намери някой недоволен,някой мърморко,дето в живота си не е дал един лев за благотворителност,който обаче си умира да държи сметка на чуждите пари...
цитирай
34. karanikolov - Аз получавам,но не твърдя,че правя Благотворителност
11.05.2009 09:38
Това е разликата - те СЕ ИЗТЪКВАТ за благотворители.
И Постоянно в къщата се говореше- "Тук сме да събираме пари."
Но те събират срещу Тлъсти хонорари.

Аз като давам - и не искам една стотинка за това.

ИСКАМ да им видя договорите!!!
И сметката на шоуто!!!

Ще я видя ли - друг път.Или само с ДАНС.
:)))

Щото благотворителността им е ще се окаже НЕ благотворителност - а нов печелив бизнес.
цитирай
35. анонимен - RE:33
11.05.2009 09:41
az samo 6te dobavq 4e tozi na4in na BLAGOTVORITELNOST ako moje taka da se nare4e e meko kazano glupost golqma koito iska da darqva moje da go stori po vsqko vreme i na4in i bez takava pokaznost i fars
цитирай
36. valsodar - Не всичко казано от теб е вярно. П...
11.05.2009 10:15
Не всичко казано от теб е вярно.
Провери си източниците отново.
цитирай
37. anubhis - karanikolov ,
11.05.2009 11:43
представи си,че ти имаш магазин,за хранителни стоки,примерно:)канят те в шоуто да събираш пари за благотворителност...ти си затваряш магазина за 3 месеца и влизаш в шоуто...докато си там,нямаш никакви доходи,обаче семейството ти,което е отвън,си има разходи,които плаща кой???Естествено,че ще искат обезщетение за трите месеца,в които няма да могат да си вършат работата...а хонорарите се вдигат,защото не всеки е съгласен просто така да го снимат 24 часа какво говори,как готви,как мие чинии,как става от сън и прочее битовизми...Обикновенните хора влизат в шоуто,защото се надяват да спечелят голямата награда,а и на тях им се плаща за всеки ден,прекаран в къщата,както си вървят и осигуровките им...Нормално е и на известните хора да им се плаща,защото в карйна сметка това е техният бизнес - да печелят от лицето и името си...а относно договорите им - те са поверителни,както всички договори,включително и твоят,който си сключил с работодателя си,защото през тези три месеца Биг брадър се явява техен работодател...и ти си точно никой в случая,та да изискваш такива неща...Можеш да изискаш отчет от Нова телевизия как са се разходвали парите,които са събрали от смс-и...Ако решиш да даряваш лично по-голяма сума,също сключваш договор с телевизията,който между другото,ако си фирма,важи за данъчните облекчения,и прочее такива канцеларски истории...
цитирай
38. karanikolov - Anubhis,
11.05.2009 12:08
По твоята логика когато искам да даря вещи на далечен дом за сираци - ще е нормално да им представя сметка за транспорта, командировъчни, за опаковане и т.н.?
Или когато даря чрез банков превод - те да ми върнат такса превод?

Всъщност - когато стана много известен адвокат и почна да взимам по 200-500 евро на час хонорар, и им закарам банички за 100 лева - те ще ми пратят 1000 евро - 2 часа загуба на време за тях, така ли?
ЧУДЕСНО БИ БИЛО.
:)))

Добре,че Нова не са поканили БРАД ПИТ, Парис Хилтън и Дейвид Бекъм.

За мен обаче "благотворителност" има друго значение - то е ПЪЛНА БЕЗВЪЗМЕЗДНОСТ.

Ако все пак го правиш възмездно - казваш,че е така и представяш сметка какви са разходите и как се разпределят.
DMS постъпват така.

Аз нямам нищо против всеки да си прави каквото шоу поиска и каквато дейност, Нямам нищо против и типа на ВИП БРАДЪР, НО коректното би било всеки да обяви Срещу каква сума го прави - за участниците, а за организатори, подпомагащи и т.н. - как се определя техния доход.
И т.н...

А относно мотивите за влизането в Шоуто -мисля, че всеки от настоящите участници е желаел да повиши своя имидж,популярност и т.н...
Софи Маринова мисля го и призна.
Но това е без значение.

При благотворителност ТРЯБВА да има откритост не само пред данъчните - а и пред хората, които агитираш да ти ПЛАЩАТ НА ТЕБ - защото безспорно- ръка върху парите първо слага НОВА и после дели на участници,оператори и т.н.. И КАКВОТО ОСТАНЕ - то отива при нуждаещите си.
ОСТАТЪКА.
цитирай
39. anubhis - karanikolov ,
11.05.2009 12:21
не говоря за такива неща,които споменаваш ти,когато отделяш един или няколко часа от времето си,за да даряваш каквото и да е,не е и като да се включиш в благотворителен концерт,става дума за три месеца от живота ти, в които си зает да се правиш на клоун,а както си чувал,и клоуните не разсмиват хората безплатно:))))и пак повтарям,бизнесът на известните хора е да продават точно известността си,а не банички,например...Освен това,пак ще се повторя,има клауза за поверителност в договорите,която касае и двете страни:))а за това Нова телевизия да даде отчет за парите,събрани от смс-и,казах,че съм напълно съгласна.Останалите дарения,пак повтарям,също са въпрос на договор:)))Освен това,хората не плащат на звездите в къщата,плаща им нова телевизия точно за да агитират:))
цитирай
40. анонимен - Тези, т. н. "благотворите...
11.05.2009 12:30
Тези, т.н. "благотворители" и набедени "ВИП" персони бяха едни платени к***и. Съжалявам, че звучи толкова грозно, но истинските дарители бяха тези които пращаха смс и правеха дарения по телефона. Изобщо, цялата постановка беше гнусна и пошла като идея и замисъл..и кой кого спаси всъщност?!..
Дали едни далеч не ВИП обикновени хора не си купиха поредната индулгенция на гърба на тези деца?! Според мен те все още не са дорасли за благотворително, но пък си ъпгрейднаха имиджа и станаха герои..
цитирай
41. borsi - при този начин на събиране се ДЪЛЖИ ДАНЪК върху голяма част от сумата
11.05.2009 12:33
Видях, че Евгени Минчев и Емил Кошлуков дариха. За останалите не съм, но признавам и че не съм следил предаването с кой знае колко голям интерес. Ако Ивайла се е бръкнала и е дала, много добре, но не ми харесва следното:

Събира се една огромна сума пари, а една малка част от нея стига наистина до децата.

Същите тези пари, но събрани по малко по-друг начин биха били поне на 80% ефективни.

"Едва 50% от стойността на SMS-а или обаждането (1,20 лв.) обаче отиват за каузите. Останалите пари се разпределят за ДДС, за мобилните оператори и фирмите, наети за обработка на получените съобщения...."

http://www.capital.bg/showblog.php?storyid=706262&show=0

http://www.dfbulgaria.org/news_and_events/view/391

НАЙ-МАЛКОТО, при този начин на събиране се ДЪЛЖИ ДАНЪК върху голяма част от сумата.
Все едно в пустинята да имате 10 литва вода, а да си я наливате в съд за 3-4 литра, а останалите да се губят по трасето.

Мой познат, няколко познати жени и малка група техни познати бизнесмени бяха решили преди година да дарят един много закъсал дом до Провадия. (Октомври месец децата нямаха дори обувки, за условията в дома да не говоря)
Първата работа за да са ефективни даренията, бе да проверят (Има си счетоводни и юридически хватки) по какъв начин 100% от сумата ще стигне до хлапетата в дома, без разни хора по пътя да могат да слагат ръка върху парите.

цитирай
42. anubhis - до анонимен 40,
11.05.2009 12:42
въпреки,че не обичам анонимните - дали са станали герои,е доста спорен въпрос - тези,които са си ги харесвали,ще продължат да си ги харесват,а тези,които не ги харесват,съвсем няма да ги харесат:)))а относно това да съдим кой е дорасъл и кой не за каквото и да е,без дори да го познаваме,е,меко казно,детинско:))май обществото ни не е дорасло да гледа на благотворителността по нормалния,позитивен начин:))
цитирай
43. anubhis - борси,
11.05.2009 12:44
а би ли предложил друг начин за събиране на пари?ама без да казваш - начините са много - а конкретен пример да дадеш:))))
цитирай
44. borsi - Горе съм допълнил с един
11.05.2009 12:51
Горе съм допълнил с един
цитирай
45. анонимен - Мммм
11.05.2009 12:51
Мамка им, всеки си отваря задника за пари ... Нищо ново, какво се чудиш, авторе?
цитирай
46. анонимен - anubhis,
11.05.2009 12:59
(от 40)
Един човек 'дорасва' за благотворителност, когато осъзнае потребността да я върши безвъзмездно - не заради имидж, дребната си душа или с комерсиални цели.
И не е нужно да ги съдим нашите дребни душици, това всички го видяха. Детинщина не проявявам по този въпрос - прекалено е сериозен, за да правиш бизнес с благотворителността. И сме се нагледали на кампанийност и "всеотдайност".
Навън хората и особено ВИПове правят това непрекъснато и без да подчертават собствената си важност.
(И едва ли има значение как си изразявам мнението - анонимно или чрез аномимен ник)
цитирай
47. anubhis - борси,
11.05.2009 13:16
става дума за малка група хора,които даряват...а тук говорим за благотворителност в национален мащаб...едно е 200 души да дарят по 2000лв,друго е 2 000 000 да дарят по 1 лев - представи си за всеки един лев на тези два милиона да се прилагат "счетоводни и юридически хватки"...:))
цитирай
48. borsi - Могат да се приложат и при "...
11.05.2009 13:21
Могат да се приложат и при "национален мащаб".

Впрочем интересни са коментарите тук:

http://www.dnes.bg/article.php?id=70660&page=1#comments


цитирай
49. anubhis - до ан.46
11.05.2009 13:21
откъде знаеш,че известните хора на България не правят благотворителни жестове - по това,че не го казват ли?значи хем ги обвинявате,че не даряват пари,хем като кажат колко са дарили,казвате,че го подчертават и се правят на важни:)))))а относно кампанийността - по горе съм казала достатъчно:)
(и, да, ако за вас има значение как се прави благотворителност в България,то,позволете ми да има значение за мен кой как си изказва мнението по въпроса - дали анонимно или не:))
цитирай
50. anubhis - борси,
11.05.2009 13:27
коментарите по тази тема и производните й винаги ще са различни и интересни:))
цитирай
51. анонимен - anubhis, тези 2 000 000, дето са били ...
11.05.2009 14:07
anubhis, тези 2 000 000, дето са били дарени посредством шоуто, след приспадане на всички комисиони и хонорали, да не се окажат близки по сума на това 200х2000. Само дето в онези 200х2000 няма да има и стотинка за оператори, продуценти, псевдо звезди и мутри, сещай се :))

Много пошла е цялата тази история. Напълно съм съгласен с автора.

Единственото положително нещо от този Вип Брадър е следното: шоу със сравнително висок рейтинг постави на дневен ред редица проблеми, за които си затваряме очите и запушваме ушите в ежедневието.
цитирай
52. anubhis - анонимен 51
11.05.2009 14:20
ще се потретя вече,Нова тв и продуцентите обявиха,че се отказват от своя дял от смс-ите в полза на каузите...и да не забравяме парите от реклами,които са повече от събраната сума от дарения - ето как се издържатизброените от теб оператори и продуценти...а това,че вие виждате във всяко нещо машинации,задкулисни игри и прочее телета под вола,си е ваш проблем:)гледайте малко по-позитивно,моля ви,вземете пример от незрящите деца от предпоследната кауза:)
цитирай
53. анонимен - От Анонимен 51
11.05.2009 14:30
Факт е, че бългъринът си е мнителен по природа и във всяко нещо търси някаква конспирация, с която лошите искат да го прецакат. Факт е и друго - организаторите на шоуто си направиха търговия с благотворителността, както някой много добре вмъкна. Пошлост до немай къде... Лицемерие... Отврат!
Нещо като Коледата на Гоце - вместо да прегне институциите да работят за тези домове, здравни заведения и прочие, тъй ще ми прави смс кампании, които спонсорират основно операторите.

Позитивното съм го открил, но това не означава, че трябва да си затварям очите пред пошлостта и лицемерието.
цитирай
54. анонимен - 51
11.05.2009 14:34
А как успях да ги направя тези малоумни правописни грешки, сам не знам :)))
цитирай
55. anubhis - aн.53,
11.05.2009 15:02
"Коледата на Гоце ',както я наричате,имате ли си представа на колко деца и хора в нужда е помогнала?
и това,че съществува вече 5 години,не Ви ли говори нещо?като например,че,слава богу,не всички хора в тази страна разсъждават като Вас:) а и интересно,как да впрегне институциите,след като сме парламентарна,а не президентска република?колко власт мислите,че има президента в тази държава? ноооо,това е друга тема на разговор..:))ние двамцата можем да си спорим така до безкрай,кацайки от тема на тема,но понеже не съм привърженичка на тезата,че в спорът се ражда истината,предлагам да спрем до тук:)Ясно е,че мненията ни се различават до безкрайност,и нито един от двамата няма да подкрепи аргументите на другия:)Ваше право е да се съмнявате и да не пускате смс - и за разни благотворителни каузи,а моето право е,подтиквана от жалостивото си женско майчино сърце,да вярвам в благотворителноста:)наречете ме наивница и глупачка,ако щете,но е така:)по-важното е,че и държавата,и църквата най-вече,се крият като мишки,когато стане дума за даряване:)но и това е друга тема:)желая Ви приятен ден и наистина ми беше интересно да поспоря с Вас:)
цитирай
56. анонимен - anubhis,
11.05.2009 15:38
(от 40)
Не трябва да се сърдите на българите, че са мнителни -за това си има причини. Помним кампанията за Мануела, и как една част от парите на дарителите бяха "похарчени". Затова когато липсва прозрачността, и още от самото начало, има и мнителност и предубеденост.
Иначе, поддържам идеята за благотворителността, но е редно да се посочат истинските дарители - милионите обикновени хора, които намериха начин да отделят от скромните си суми, а не тези платени клакьори. Затова хората имат правото да знаят дали парите им са отишли по предназначение.
А качеството на шоуто просто не си струва да се коментира.
цитирай
57. borsi - 55. anubhis
11.05.2009 15:52
ти пък от къде знаеш коледата на Гоце на колко хора е помогнала, като никъде не са побликувани отчети, нито за приходите нито за разходите?! ))
Президентът има достатъчно власт, стига да иска да я ползва за нещо друго освен да пълни нечии джобове, да гърми по козли, или да праща хора с чукове да налагат неудобни журналисти ;) Да е ... и мутренската му държава )))
Както и да е. Майната му, обсъждайте випа )) Да бъдем позитивни дори в критиката ;) ))
цитирай
58. анонимен - 51
11.05.2009 16:03
Анубис, приеми го така - предпочитам вместо да похарча 10 лева за смс-и, от които 8 да отидат в разни дебеловрати гуши, които и без друго са се ояли до немай къде, да дам 5 лева пряко за някоя благотворителна кауза.

Факт е, че продуцентите използваха това, което ти наричаш "жалостиво майчинско чувство", за да се налапат за пореден път.
Факт е, че мнозинството от зрителите си купиха съвест за 1.20 - един вид, залъгаха съвестта си, че в ежедневието не дават пет пари за хората в неравностойно положение.

Не знам аз ли съм нещо сбъркан някъде, но истинската благотворителност ми се губеше в целия този фарс, наречен Вип Брадър.
цитирай
59. анонимен - До 51
11.05.2009 16:09
(от 40)
Не си единственият. Ако трябва да обобщя, се сещам за една българска поговорка: "Направиха с чужда пита помен" - това е резулатът, а да създадоха също и поредната партида псевдо ВИП, каквото и да означава това по нашите ширини..
цитирай
60. karanikolov - Има заблуда на населението:
11.05.2009 16:11
Казват ми - дай за болните, и аз давам ЗА ТЯХ.

Обаче - моите пари се разпределят между Ицо Хазарта и компания, между производители на алкохол,цигари,чипс и какво ли още не, между множество физически лица и фирми, на които аз НЕ СЪМ ЗНАЕЛ,че давам, нито съм искал.

Рекламите по НОВА са ме заблудили.

Затова спокойно мога да си заведа дело,и всеки гражданин може - да ми се върнат тези пари, които са били дадени за друго извън каузата,за която съм дарил.

А дали това ще се окаже и ИЗМАМА в наказателно-правния смисъл на думата ще го решава наказателния съд и наистина май е време ПРОКУРАТУРАТА да провери случая.

цитирай
61. anubhis - борси,
11.05.2009 16:26
ами има един прост начин да разбереш на колко деца е помогнала коледата - влез в сайта им:))
цитирай
62. borsi - мерси
11.05.2009 16:31
мерси. сега го гледам. http://www.bgkoleda.bg/index.php
Не лош резултат:

"За пет години
В предишните издания на "Българската Коледа" бяха събрани
11 662 026 лева.
Подпомогнато беше лечението на над 300 български деца.
Закупени бяха медицинско оборудване и линейки на обща стойност 8 883 027 лева за над 76 детски клиники и лечебни звена."

... Но финансов отчет не виждам за изминалите години, за съжаление
цитирай
63. borjanmljakov - Ми вие кво искате?
11.05.2009 17:57
Както се казва: "Безплатен обяд няма."
цитирай
64. анонимен - RE:62
11.05.2009 18:14
a za kakvi finansofi ote4eti govorim:))))q pogledni malko po nadoly v saita

Децата, чието лечение се подпомага от “Българската Коледа”, се определят съвместно от Българската педиатрична асоциация, Асоциацията по неонатология, Министерството на здравеопазването и организаторите на благотворителната инициатива. Решенията за отпускане на средства и за закупуване на медицинска апаратура се вземат с подписването на тристранен протокол от представители на Президентската администрация, Нова телевизия и Българската национална телевизия.



цитирай
65. damnation - Не разбирам, защо се вярва на зая...
11.05.2009 18:19
Не разбирам, защо се вярва на заявленията на НОВА че са се отказали от печалба ? Това е телевизия. Могат да кажат каквото си искат :)
цитирай
66. анонимен - Помните ли лафа за зелника?
11.05.2009 21:22
Ха, не е луд този дето яде зелнка а който му го дава. Аз напиме и едно СМС-че не съм пуснал за дечицата. Я виж държавата колко е богат а нито жев не дава за дечицата. Пък ми прибира данъците за социалноп осигуряване дето трябва да отиват за тези дечица. Що два пъти да плащам за едно и също нещо и пак да няма нищо насреща? Да не съм луд?
цитирай
67. анонимен - Забравяте нещо...
11.05.2009 21:24
От остатъка (бил той 50%), каквото и да се закупи за нуждите на децата, още 20% ще отидат за ДДС!!!
цитирай
68. gogo2208 - добра идея имаш карадрън-дрън, ама ...
11.05.2009 21:45
добра идея имаш борси, ама много забиваш в глупави размишления. никой нищо няма да ти покаже, щото така пише на едни листчета. колко от цената на смс-ите взима всеки е въпрос на договорки, разходите по това шоу, драги, могат да бъдат поети само от приходите от рекламните блокове. сега прибери халваджийския и иди да гледаш "господарите".
цитирай
69. borsi - 68. gogo2208
12.05.2009 02:39
Изтъркаха се малко и те (господарите). Не съм ги гледал отдавна
цитирай
70. anubhis - анонимен 67,
12.05.2009 07:59
смс със ддс е 1.20 - 50 за операторите,50 за телевизията и 20 за държавата.
цитирай
71. hanika - а прите от даренията "в брой" ?
13.05.2009 12:03
тези с по 5000лв.. 1000 лв и др., тези, които се обаждаха, че дават- и те ли се делкат 50-50-20?
цитирай
72. анонимен - Re:71
13.05.2009 12:55
mislq 4e dareniqta "v broi" ne bi trebvalo da delkat ama ne sam mnogo sigyrana
цитирай
73. silverflame - Въпросът е, че е пошли "шоу...
13.05.2009 22:34
Въпросът е, че е пошли "шоута" замазват очите на мнозина. "Дечицата" получават откровено казано трохите.
цитирай
74. анонимен - a na tiq xorica ot nova mai im xaresva ...
14.05.2009 22:15
a na tiq xorica ot nova mai im xaresva da se pravqt na samarqni eto pak i tazi ve4er 6to za glupost e tova :)))
malko im doidoxa mai dareniqta
цитирай
75. borsi - До колкото разбрах, няколко месеца ...
15.05.2009 19:49
До колкото разбрах, няколко месеца ще я карат така, ама казват не бойте се - Нова Телевизия гарантира за парите :))))))))
Снощи Христо Ковачки бил при тях, ми казаха ??? Завалийката :))) Нали политик ще става :)
цитирай
76. анонимен - RE:75
15.05.2009 20:04
da be6e "krupniq biznesmen" i dosta pooprazni djoba s 50000 ama te ne bili yj samo negovi :)))))
a nqma li koi da spre tova bezobrazie na Nova a i Emil Ko6lukov be6e tam toi pak lq krokodilski salzi zavaliqta a vij i toi se brakna s 5000
цитирай
77. borsi - 76. анонимен
15.05.2009 21:54
:)) ей сега ги пуснах. Пак тях дават :)))))))))
Кошлуков поне политик, на него толкова не се чудя.
цитирай
78. анонимен - RE:77
15.05.2009 22:25
ooo toi ot vsi4ki e nai golemiq aktior:))))
a be kak ne se ymorix kato nablijat izbori da stavat nai golemite kloyni v darjavata:)))))vij az tazi ve4er ne gi gledax sno6ti mi doidoxa v pove4e:)))
цитирай
79. анонимен - Заради такива като вас БГ е на тоя хал!
21.05.2009 01:01
Тука четох 1/2 от коментарите... и съм на мнение че само си чешете езиците... вие колко сте дали за децата? не говоря за смс-и ами ей така да идете в някой дом да дарите дрехи играчки нещо друго...
Оня щял да прибере пари тоз щял да прибере пари... Много ясно че от нова ще приберат някакви пари. Искам да попитам КОЙ ОТ ВАС води счетоводството на Вип Брадър че говорите така "на едро" клавиатурни философи такива!
цитирай
80. borsi - re: 79. анонимен
21.05.2009 01:44
Ами точно искам да надникна в него. Как едно дружество е длъжно да публикува отчет (за неговите си пари), а нова телевизия не иска (за чуждите пари)
Някой от пишещите тук са дали СВОИ ПАРИ, не само стари дрехи и играчки, ама не ти влиза в работата, точно понеже са си техни пари
цитирай
81. borsi - Министър Емилия Масларова и нейните подопечни прибират около 410 хил. лева.
21.05.2009 20:38
Министър Емилия Масларова и нейните подопечни прибират около 410 хил. лева.

"Министерството на труда и социалната политика ще се разпорежда с голяма част от събраните средства във “ВИП брадър”

http://www.blitz.bg/news/article/48513
цитирай
82. borsi - Копирай и отвори - http://i42. t...
21.05.2009 20:43
Копирай и отвори - http://i42.tinypic.com/ftzvgw.jpg

Тодор Славков - хонорар - 250 000 ....... Део - 15 000
цитирай
83. анонимен - RE:79
22.05.2009 08:26
vij Balgariq e na tozi xal ne ot nas ni sme si savestni grajdani/pone az sam takava/rodovno pla6ta6ta danaci i osigorovki puskam SMS po malko za decata i ne samo za tqx a po4ti vinagi za vsqka edna takava kampaniq.Darqvam dre6ki na edin dom i si mislq 4e nqma6 nikakvo osnovanie da ni oprekva6 4e samo si 4e6em ezicite. Za tvoe svedenie imam dete koeto v momenta ne poly4ava nito edin lev ot skapanta ni d1rjava kato detska nadbavka .....taka 4e absolutno ne sam saglasna s teb
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 5984452
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031