Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 14:45 - JPMorgan и Wells Fargo
Автор: borsi Категория: Новини   
Прочетен: 1371 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.10.2011 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
JPMorgan и Wells Fargo

image

Мечият пазар за който бях писал в “Дебнат ли мечките край Уолстрийт?” се състоя. За сега има затишие, което се използва от някой за да накупят акции във възловите нива и докато всички говориха предните няколко семици за идващия нов мечи пазар и за края на света с него, той взе, че се състоя и дори направи дъно.  

Не, че няма да има нов, но няма да е веднага, не и сега.  Силния интерес на хедж-фондовете, показва някаква форма на усещането за стойностите. JPMorgan е много популярна сред инсайдърите, а поне 85 хедж фонда са оптимисти за нея, което значи, че са закупили или притежават акции на банката, което според мен означава, че следващите седмици и месеци може би, ще направят всичко възможно да рекламират инвестицията си, а плахите инвеститори тепърва ще навлязат.

image

Срещу слабия ръст в кредитирането в САЩ има огромен приток на депозити, което за мен значи, че тъй като дори Обама не пипна закона който позволява на банките да спекулират с тези пари, ще ги налеят пак на борсата, ще си раздадат бонуси за печалбата, а после фондовия пазар пак ще рухне.  Преди да се случи обаче това, както вече писах ще имаме покачване, а акциите на JPMorgan са едни от тези които е много вероятно да поемат нагоре, като от сегашните си стойности от 34 $ за акция, имат голяма вероятност от покачване до 39-40 $.  Самите JPMorgan в момента също са задръстени с пари  (Архив: Публикации) което ми говори, че част поне от тях също ще се излеят на борсата, което ще подпомогне покачването. Това изобилие от пари във финансовите институции подкара според мен и златото нагоре, както казах на 10.10.2011, но основната част от парите ще се излее според мен на пазара на акции, може би, което ще подкара около 70 % от акциите нагоре (Dow Jones пред покачване до 2012?).

image

P/E на JPMorgan също са доста ниски, което вероятно ще насочи още инвеститори към нея.  Въпреки, че Уорън Бъфет  залага повече на Bank of America Corp, за мен JPMorgan са по-малко рискови дори от Wells Fargo (пак избор на Бъфет), която поне за момента също ще има вероятно покачване поне до цена от 29-30 $, от сегашните си цени 25.70 $ за акция.

image

При Wells Fargo ме притеснява малко тази широка и настрани насочена консолидация на акциите и която не е пробита в посока нагоре въпреки добрия за сега поне фундамент на банката.  

image

Риск от слизане под 22 долара все още има, а това би значело мечи пазар.  За сега обаче и акциите на Wells Fargo имат потенциал за покачване, макар и според мен не са толкова сигурни като за JPMorgan и докато за Wells Fargo бих могъл да посоча евентуални проценти за покачване, то те ще са около 70-75, докато за JPMorgan бих определил вероятността от покачване на 80-85%.


image

FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ


Тагове:   Forex,   Форекс,   акции,   фючърси,   банки,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 6020854
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930