Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 01:55 - Смъртта на медиите
Автор: borsi Категория: Новини   
Прочетен: 1752 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 03.12.2011 16:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Смъртта на медиите 

Обявите във вестниците през първото тримесечие на 2011 г. са се свили с 28,3%, от времето на същото тримесечие в 2007 г. В момента приходите са със милиарди долари (около 30) по-малко, отколкото по време на краха през 1987 г. И това са същите долари обезцени значително през годините от 1987 г., до 2011 г. 

image

Продажбите на печатна реклама са намалели с 29,7%  
В някой издания обявите са със спад 42,3% 
Рекламите за недвижими имоти са надолу с 45,6% 
Авто-рекламите са с 43,4% спад
Продажбите на печатни издания са със спад 23,7% 
Това е най-лошия спад в историята на печатните издания, а негативната вълна тепърва започва.

Горе са данните от САЩ, а как стоят те у нас?  

Едва ли по-различно, въпреки желанието на някой медии и политици да яхнат и мрежата, това от ден на ден ще им струва все по-скъпо, а изпълнението на тази задача все по-трудно.

Телевизионната мрежа ще последва вестници в канала  

Търговската телевизията, като ние я знаем, ще умре, заменена от потребители, избрали от менюто, това което те искат да видят, от когото искат да видят и когато искат да видят. Вероятно е в следващите години да се появят малки и не-контролирани от властите Интернет телевизии, напълно независими от лицензионните режими налагани от политиците, за да се запази статуквото.
Да се спрат предаванията им ще бъде все по невъзможно, от което контрола над информацията ще бъде все по труден, а приходите от реклами за конвенционалните телевизии все по-оскъдни.  Ерата на телевизията, където някакъв човек в ТВ мрежата си мисли, че знае в какво е редно да знаете, какви данни да излязат пред публиката и какво искате да гледате, ще си отиде завинаги. Покачването на акциите на някой медийни компании, което вероятно предстои, ще е само лебедова песен или опит на собствениците им да се отърват на по-високи цени от това което притежават. 

Радиото, като средство за информация, контрол над общественото мнение и като източник на реклама е показателно какво ще се случи и с останалите медии. 


image

FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 6015782
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930