Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2017 18:12 - Върти ли се далавера с живота на пациенти в Кръвен център – Варна?
Автор: borsi Категория: Новини   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2017 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Върти ли се далавера с живота на пациенти в Кръвен център – Варна?    Кръводарител съм от 18 годишен, при това доброволен, a последните 20 години при нужда (но при старото, пенсионирано вече ръководство на Кръвен център – Варна) бях викан редовно да дарявам кръв, за спешни и не спешни случаи. Не е имало ситуация да им откажа! В последните години (живея наблизо) впечатление ми прави дежурното присъствие пред кръвния център във Варна, на мургави продавачи на кръв и все по-голямото нежелание на новото ръководство да работи.    Днес 5 юли 2017 г. в 16:45 часа отидох сам да даря кръв, защото моя позната, която е в момента в болницата е в много тежко състояние. Но още щом научиха, че не съм повикан, а сам и доброволно се явявам за да даря (безплатно) кръв за моя позната, която има СПЕШНА нужда от кръводаряване – ми бе направена физиономия (в стил ""къв пък е тоя наглия, че ми се мъкне тука"") и ми бе отговорено, че не мога да даря кръв, защото ""нося очила"", което ме изуми. Как, в продължение на над 30 години очилата (или контактните ми лещи – зависи с кое съм) не пречиха да дарявам кръв, но за непознати, а изведнъж започнаха да пречат – щом се разбра, че е за спешен случай, но с моя позната?! На въпроса ""Познатата ми да мре ли?"", дежурната лекарка само сви безразлично рамене.

Категорично ми бе отказано да дам доброволно кръв (за някаква си моя позната) и ми бе посочена вратата.
 
image
В първия момент, не съобразих веднага ""За какво става дума"" и защо е този категоричен отказ, при условие, че жената се нуждае спешно от кръв, а по ТВ излизат редовно с кампания за даряване на кръв (явно за отчитане на дейност), но на излизане видях един от редовните донори на кръвната мафия мотаещ се наоколо! 
  От което ми се изясни, защо изведнъж доброволните кръводарители, особено за спешните случаи, стават ""ненужни"".    Далавера в доброволното кръводаряване няма, а позната ми нека си бере душа, ако близките й се развържат да платят за кръв на дежурните донори! Друго обяснение (достатъчно правдоподобно) за този категоричен отказ няма!    Освен, ако в Кръвен Център Варна изведнъж не са станали, като мазето с буркани на граф Дракула и са запасени с кръв за седмици напред. Но ако е така, защо от болниците искат кръводарители за да оперират някого?! И ако утре пак ми се обадят, защото им трябва (да отчетат дейност) спешно кръв (но не за моя позната) вече смятам да откажа. След този шокиращ случай, им нямам доверие! Където има не-професионализъм и корупция, винаги има и друго. Най-малко няма да съм вече сигурен какви игли ще ми вкарат във вената! Там където има ""А"" винаги има и ""Б"" и ""Я""...


Тагове:   даряване,   център,   Варна,   кръв,   НА,   кръвен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 6015819
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930