Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 00:56 - Не-протестиращия прагматизъм
Автор: borsi Категория: Политика   
Прочетен: 3653 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 01.08.2016 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не-протестиращия прагматизъм

Наречете ме комерсиален материалист, но ако трябва да избирам между Пеевски за шеф на ДАНС и Семержиев за шеф на ДЕКВР нямам никакво колебание! Подарявам цялото МВР, ДАНС, НСО, НРС и т.н. за още 10-20% намаление в цените на тока!

Замислям се защо, след като съм критикувал почти всички досегашни правителства  - включително изключително силно това в което Орешарски бе финансови министър до 2009 г., не критикувам сегашното (все още),  въпреки неистовите напъни за неговото напълно заслужило сваляне от #‎ДАНСwithme  и въпреки, че не харесвам сегашния премиер още от 2006-2007 г. когато бе финансов министър.  За пръв път обаче, от март насам (още от служебния кабинет), никой не говори по телевизията сутрин за регулации, за нови данъци, нови акцизи, нови по-високи цени на тока и газта!  

image

31 юли 2013 - Млад, красив, богат, добре облечен, доказал се в живота, плащащ си тока и парното без проблеми, интелигентен протестиращ в столицата

Служебният кабинет не говореше, не говори и сегашния!  Сегашният въведе монопол на онлайн хазарта, в шумотевицата покрай протестите, но никога не съм имал влечение към този вид забавление, нито този вид хазарт храни много хора в икономиката ни, че да се трогна.  Поне засега, никой не мисли да слага касови апарати на кравите, не ходи да проверява цените на яйцата, не ме нарича хулиган, дестабилизиращ държавата индивид, не ме обвинява в заговор против фискалната стабилност!   Защото имаше и такива луди.  Никой не ми обяснява, на държавно ниво - колко  е евтин тока.  Никой не се опитва да ме откаже от пушенето.  Не са ми го разрешили, но поне не се канят да ме гонят като империалист!  

image

3 юли 2012 г. Протест за Морската Градина във Варна. Изключвам това, че някакъв не-представил ми се субект с полицейска униформа, с каска като Юри Гагарин - космонавта, ми сумтя насреща (на горната снимка) и ме заплашва с арест само затова, че се разхождам в центъра на родния си грас посред лято, но гнусното в цялата ситуация бе, че полицията започна да дърпа и бута 83 г. потомствен дипломат, милионер и филантроп, основател и  Председател на УС на Карин Дом, на Дом Гаврош, Кавалерът на Ордена на Почетния Легион - Иван Станчов, истински джентълмен и истинският притежател на половината Морска градина. Човекът на снимката долу - съветник на 3 ма президенти, който великодушно подари на държавата своята част от парка. Същата тази част, която общинарите на Варна, кметът Кирил Йорданов и тогавашният премиер Бойко Борисов (пратил полицията да ми развали разходката) се опитаха да откараднат.  Тогава само присъствието на хилядното множество предотврати разправата на бойковата полиция с Негово Превъзходителство г-н Иван Станчов. Към края на протеста 4 ма младежи бяха арестувани - ей така, както си стояха, без да са виновни за нищо и прибрани в колите, явно според план за сплашване спуснат от борците с комунизма  - ГЕРБ.


image

Откак Смереджиев и Дянков ги няма, токът падна с 11%. Това са 11% от моите 280 лв. сметка – 30 лв. повече на месец в моя джоб! Всеки от зимните месеци. За 4 месеца това прави – 123 лв.  Мога да ги изхарча за кафе, със съпругата може да идем на една вечеря, да си поканим гости, да ги изпуша, да ги изпия, да си купя книги,  чифт дънки или акции на борсата, вместо да ги подарявам на монополи.  Безидеен съм и не притежавам алтруизъм?  Прочетете назад, за едни деца  убити от държавата на Дянков! Къде бяхте вие идейните, когато това се случваше?!  

image

24 февруари 2013, София - грозни, бедни, зле облечени, дестабилизиращи държавата фактори (според президента Плевнелиев) протестират в София

Къде бяхте когато за националната сигурност на държавата отговаряха дюнерите? 

Къде бяхте когато същите тия дюнери се взривиха в Бургас и освен израелските граждани убиха и един български? Къде бяхте когато се качваха данъците и секретарски завършили университета на Черната Златка печелиха държавни поръчки за фейсбук страници или бяха назначавани на бюджетна баница с по 8000 лв. заплата?  Къде бяхте когато Дянков и Борисов оставиха разбита икономика 800 000 безработни,  фискален резерв на червената скала и скоростно теглиха заем след заем за милиарди? И ако не им се бе запънала ИК на ЕС Дянков щеше да гепи и Сребърния фонд... 

image

22 юни 2013, #ДАНСwithme,  София. Тия поне са ми симпатични

Къде бяхте когато кметът на Варна - Кирил Йорданов и  Общински съвет на Варна качиха данъка на скромното ми  жилище?  Било егоистично, опростенческо мислене? Не! Прагматик съм!  Вчера, фен на партия ГЕРБ - обиден, че не съм му дал думата в блога си тук по повод готвената от партията му офанзива в Евксиноград, се опита да ме засегне като спомена, че съм говорил като Мишо Шамара за кабинета на Бойко! Днес се замислих! 

По-добре Мишо Шамара отколкото Веско Маринов!

image

20 февруари 2013, Варна - Още един грозен, беден протестант 

Наречете ме комерсиален материалист, но ако трябва да избирам между Пеевски за шеф на ДАНС и Семержиев за шеф на ДЕКВР нямам никакво колебание! Подарявам цялото МВР, ДАНС, НСО, НРС и т.н. за още 10-20% намаление в цените на тока!  Фондовата борса се качва,  властта е слаба,  поне не пречи на граждани и бизнес - в момента!  В мига в който започне да пречи, заговори за нови данъци, по-високи цени на тока, регулации и борба с малките ми слабости – цигарите, нищо чудно пак да изляза на улицата където бях февруари. Дотогава обаче съм пас!  Моята критична маса не са Делян Пеевски и Искра Фидосова, а моя джоб!  

Веднъж се развил следния диалог между Робер Сюркуф, един от големите френски капери от Наполеоновите войни и британски морски офицер от благородно потекло:
- За какво се биете, долни разбойници? - пита англичанинът. 
- За пари, господине! За пари! - отговаря Сюркуф.
- А ние се бием за чест и слава! 
- И с право! Всеки се бие за това което няма!

image

ГЕРБ организира блокада на Евксиноград

Бистришките тигри срещу актуализацията на бюджет 2013 

image

FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ, ОПЦИИ, ОБЛИГАЦИИ




Гласувай:
3



1. syrmaepon - Подобни текстове показват разг...
02.08.2013 08:36
Подобни текстове показват разглеждането на събитията единствено през личната призма "моите малки удоволствия са непокътнати" и нямат нищо общо с цялостен анализ на положението. А също и неразбиране, защо протестират хората - те не са за Борисов. Те въобще не са за никого до сега.
цитирай
2. vdp - Браво!
02.08.2013 14:53
Поредния силен пост. Поздравления.
цитирай
3. borsi - Пешеходният поход под надслов &...
03.08.2013 17:26
Пешеходният поход под надслов "Орешарски марш" тръгна от площад "Независимост". Крайната точка на маршрута - Резиденция "Евксиноград" Само не ми става ясно, щом уж ще ходят пеш, защо не минат през Северна България, а ще трамбоват почти 200 км. повече път през Южна, по магистрала Тракия ;) Не знаех и че от София до Варна, през магистрала Тракия е 450 км. според авторитетното, достоверно издание Еconomic.bg :D
цитирай
4. milady - за мен е удоволствие...
04.08.2013 11:48
За мен е удоволствие да ви 4ета, нооо ..все пак..Ако оставим този лежерен тон,сериос, До къде и какъв Енд, да о4акваме.? С уважение :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 6016052
Постинги: 957
Коментари: 3981
Гласове: 7086
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930