Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
08.10.2010 19:21 -
Tesla Motors - TSLA: NASDAQ
Автор: borsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 3289 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 21.12.2010 14:53
Прочетен: 3289 Коментари: 1 Гласове:
3
Последна промяна: 21.12.2010 14:53
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Сред най-печелившите публични предлагания са технологични компании, както можеше да се очаква. Но в топ 20 по ръст за 2010 г. е и една компания, която обединява новата със старата икономика. Това е Тесла Моторс (TSLA) - първата компания с фокус изцяло към електрическите автомобили. Тя донесе 85% на участниците в публичното й предлагане на 17 долара (основно фондове, тъй като индивидуалните инвеститори успяха да се включат едва в началото на вторичната търговия на цена от 25 долара).
Интересното за компанията е, че тя реализира голяма загуба, няма производствени мощности, а цената на електрически автомобил е двойно по-висока от тази на обикновена машина от същия клас. Едва през 2012 г. може да започне производството на серийна машина, а ентусиазмът на инвеститорите засега се разпалва от сделки и партньорства за няколко десетки милиона долара. Не е лошо за компания с 3 млрд. долара пазарна капитализация.
цитирайИнтересното за компанията е, че тя реализира голяма загуба, няма производствени мощности, а цената на електрически автомобил е двойно по-висока от тази на обикновена машина от същия клас. Едва през 2012 г. може да започне производството на серийна машина, а ентусиазмът на инвеститорите засега се разпалва от сделки и партньорства за няколко десетки милиона долара. Не е лошо за компания с 3 млрд. долара пазарна капитализация.
Търсене