Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
06.05.2017 13:31 -
80 години от катастрофата на "Хинденбург"
Автор: borsi
Категория: История
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 06.05.2017 13:32
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 06.05.2017 13:32
80 години от катастрофата на "Хинденбург"
20-те и 30-те години на ХХ век са златната ера на дирижаблите, които пресичат Атлантическия океан за около 3 дни, по-бързо, отколкото корабите.
Дирижабълът "Хинденбург" е гордостта на нацисткото правителство и най-големият летателен апарат за времето си, с дължина 245 метра и диаметър 41 метра. За сравнение - най-големият пътнически самолет в света в момента, Airbus A380-800, е дълъг 73 метра. Обемът на дирижабъла е 200 000 м3, а максималната скорост – 135 километра в час.
Пътуването било изключително комфортно, а пътниците са се наслаждавали на всякакви удобства и лукс.
Катастрофата с "Хинденбург" се случва на 6 май, 1937 г. След 77 часов полет от Германия, "Хинденбург" достига Ню Йорк, където на наблюдателна площадка на Емпайър Стейт Билдинг го очакват много любопитни граждани. Дирижабълът прави една обиколка над града и се насочва към базата за приземяване. Оттам му е отказано приземяване поради лошото време и дирижабълът кръжи известно време, очаквайки разрешение.
Към 7 часа вечерта се получава разрешение за кацане и Хинденбург се снижава до 180 м. По време на захождането му към пистата за кацане се появява силен страничен вятър и капитанът нарежда да направят остър завой. Заради тази рязка маневра едно от стоманените въжета се скъсва, удря и пробива една от водородните клетки. Започва да изтича водород. От влажността на въздуха и от движението на дирижабъла, той се наелектризирал и когато въжетата са спуснати, от контакта със земята протича електрически разряд към металната рамка.
Пожарът обзема за секунди приземяващият се дирижабъл, а свидетели на катастрофата стават много хора.
Дирижабълът превозва 97 души – 36 пътници и 61-членен екипаж. 36 души губят живота си в тази катастрофа, включително един човек от наземния екип по приземяването. Тъй като "Хинденбург" бил първият трансатлантически цепелин, който пристига в САЩ през тази година, той бил посрещнат и от много журналисти.
Бедствието е отразено подробно в новинарски материали и снимки. Пожарът и масовото му отразяване в медиите разтърсват общественото доверие в безопасността на дирижаблите и слагат край на тяхната ера. Има кратък филм от 1937 г., запечатал случилото се за секунди пред очите на всички бедствие. Трагичният инцидент, сложил край на епохата на дирижаблите.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
20-те и 30-те години на ХХ век са златната ера на дирижаблите, които пресичат Атлантическия океан за около 3 дни, по-бързо, отколкото корабите.
Дирижабълът "Хинденбург" е гордостта на нацисткото правителство и най-големият летателен апарат за времето си, с дължина 245 метра и диаметър 41 метра. За сравнение - най-големият пътнически самолет в света в момента, Airbus A380-800, е дълъг 73 метра. Обемът на дирижабъла е 200 000 м3, а максималната скорост – 135 километра в час.
Пътуването било изключително комфортно, а пътниците са се наслаждавали на всякакви удобства и лукс.
Катастрофата с "Хинденбург" се случва на 6 май, 1937 г. След 77 часов полет от Германия, "Хинденбург" достига Ню Йорк, където на наблюдателна площадка на Емпайър Стейт Билдинг го очакват много любопитни граждани. Дирижабълът прави една обиколка над града и се насочва към базата за приземяване. Оттам му е отказано приземяване поради лошото време и дирижабълът кръжи известно време, очаквайки разрешение.
Към 7 часа вечерта се получава разрешение за кацане и Хинденбург се снижава до 180 м. По време на захождането му към пистата за кацане се появява силен страничен вятър и капитанът нарежда да направят остър завой. Заради тази рязка маневра едно от стоманените въжета се скъсва, удря и пробива една от водородните клетки. Започва да изтича водород. От влажността на въздуха и от движението на дирижабъла, той се наелектризирал и когато въжетата са спуснати, от контакта със земята протича електрически разряд към металната рамка.
Пожарът обзема за секунди приземяващият се дирижабъл, а свидетели на катастрофата стават много хора.
Дирижабълът превозва 97 души – 36 пътници и 61-членен екипаж. 36 души губят живота си в тази катастрофа, включително един човек от наземния екип по приземяването. Тъй като "Хинденбург" бил първият трансатлантически цепелин, който пристига в САЩ през тази година, той бил посрещнат и от много журналисти.
Бедствието е отразено подробно в новинарски материали и снимки. Пожарът и масовото му отразяване в медиите разтърсват общественото доверие в безопасността на дирижаблите и слагат край на тяхната ера. Има кратък филм от 1937 г., запечатал случилото се за секунди пред очите на всички бедствие. Трагичният инцидент, сложил край на епохата на дирижаблите.
ПЕРСОНАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ, ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИИ, ПАРИ
Русия спира производството на чипове в с...
Украинските нацисти отстъпват от Донецк,...
© Когато Русия знаеше за Басаев, но не б...
Украинските нацисти отстъпват от Донецк,...
© Когато Русия знаеше за Басаев, но не б...
"Развитието" на България
Френските власти смазаха мирни протести ...
БОЙ ПО СИРИЯ ПОХОД СРЕЩУ РУСИЯ ПО РЪ...
Френските власти смазаха мирни протести ...
БОЙ ПО СИРИЯ ПОХОД СРЕЩУ РУСИЯ ПО РЪ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене