Най-четени
1. radostinalassa
2. getmans1
3. budha2
4. gikotev
5. reporter
6. planinitenabulgaria
7. zahariada
8. bogolubie
9. bosia
10. samvoin
11. kvg55
12. gothic
13. bven
14. 1997
2. getmans1
3. budha2
4. gikotev
5. reporter
6. planinitenabulgaria
7. zahariada
8. bogolubie
9. bosia
10. samvoin
11. kvg55
12. gothic
13. bven
14. 1997
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. mt46
6. ka4ak
7. dobrota
8. milena6
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. mt46
6. ka4ak
7. dobrota
8. milena6
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. metaloobrabotka
2. sarang
3. lamb
4. iskra1304
5. mimogarcia
6. djani
7. hadjito
8. webcrem
9. petgrig
10. helianastoichkova
2. sarang
3. lamb
4. iskra1304
5. mimogarcia
6. djani
7. hadjito
8. webcrem
9. petgrig
10. helianastoichkova
Постинг
11.11.2012 16:57 -
Смъртта на медиите 2
Автор: borsi
Категория: Новини
Прочетен: 1265 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.11.2012 17:06
Прочетен: 1265 Коментари: 0 Гласове:
6
Последна промяна: 11.11.2012 17:06
Смъртта на медиите 2
През 2011, рекламата във вестниците в глобален мащаб е била на стойност от $76 милиарда, което е с 41% по-малко от 2007 г., според Световната асоциация на вестниците.
Само 2.2% от рекламните приходи на вестници през миналата година са дошли от дигитални платформи (Реклама в Интернет - заблуди в печалбите покрай нея), а дори и тези печалби са заплашени от софтуерите за блокиране на реклами. Във Франция няма нито един национален вестник (Смъртта на медиите), който да е на печалба, въпреки директните и индиректни държавни помощи в размер на € 1.2 милиарда. Онлайн рекламата не успя да предотврати намалелите печатни реклами в медиите. След като проблемите на големи международни вестници се увеличават, някои от тях използват политици, които да лобират Google да заплащат за новини на издатели. В Германия, политици обмислят закон, който да разшири опазването на авторските права и евентуално дори и при попадане на статии в Интернет търсачки, те да бъдат заплатени на издателите. Подобни закони се обмислят и във Франция и в други страни. Какво обаче ще се случи?
Опитите за пробутване насила едва ли ще минат
За мен, това е борба с предопределен край. И ако съм на мястото на директорите на Google, ще направя това което най-вероятно те скоро ще сторят. Ще блокират сайта на дадено издание в търсачката, а медийните мишки, нека си търсят сами читатели. Фалитът на изданията, ако излязат от търсачките е неизбежен, но медийните експерти никога не са се славили с особено много ум и далновидност. По мое мнение до 2017 най-късно 2020 г. огромна част от вестниците които все още се издават ще фалират, а към тях ще се присъединят и не малко от старите телевизии въпреки опитите и на едните и на другите да навлязат в онлайн формати.
Основен източник: Медиите срещу Google - кой ще загуби първи
Реклама в Интернет - заблуди в печалбите покрай нея
Смъртта на медиите
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
През 2011, рекламата във вестниците в глобален мащаб е била на стойност от $76 милиарда, което е с 41% по-малко от 2007 г., според Световната асоциация на вестниците.
Само 2.2% от рекламните приходи на вестници през миналата година са дошли от дигитални платформи (Реклама в Интернет - заблуди в печалбите покрай нея), а дори и тези печалби са заплашени от софтуерите за блокиране на реклами. Във Франция няма нито един национален вестник (Смъртта на медиите), който да е на печалба, въпреки директните и индиректни държавни помощи в размер на € 1.2 милиарда. Онлайн рекламата не успя да предотврати намалелите печатни реклами в медиите. След като проблемите на големи международни вестници се увеличават, някои от тях използват политици, които да лобират Google да заплащат за новини на издатели. В Германия, политици обмислят закон, който да разшири опазването на авторските права и евентуално дори и при попадане на статии в Интернет търсачки, те да бъдат заплатени на издателите. Подобни закони се обмислят и във Франция и в други страни. Какво обаче ще се случи?
Опитите за пробутване насила едва ли ще минат
За мен, това е борба с предопределен край. И ако съм на мястото на директорите на Google, ще направя това което най-вероятно те скоро ще сторят. Ще блокират сайта на дадено издание в търсачката, а медийните мишки, нека си търсят сами читатели. Фалитът на изданията, ако излязат от търсачките е неизбежен, но медийните експерти никога не са се славили с особено много ум и далновидност. По мое мнение до 2017 най-късно 2020 г. огромна част от вестниците които все още се издават ще фалират, а към тях ще се присъединят и не малко от старите телевизии въпреки опитите и на едните и на другите да навлязат в онлайн формати.
Основен източник: Медиите срещу Google - кой ще загуби първи
Реклама в Интернет - заблуди в печалбите покрай нея
Смъртта на медиите
FOREX (ФОРЕКС), АКЦИИ, ФЮЧЪРСИ
Компании почнали от гаражи и апартаменти...
Очертава ли се балон при петрола?
Цената на картофите пред покачване
Очертава ли се балон при петрола?
Цената на картофите пред покачване
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене